اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تأکید کرد

ضرورت بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بر ضرورت بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل تأکید کرد.

ضرورت بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، مهرداد فیروزبخت اظهار داشت: ارزیابی موضوعات کلان ترافیکی در کرج از سوی این معاونت به طور مستمر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مهم از جمله اقداماتی است که در صورت تحقق اهداف مشخص شده، می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل و معضلات ترافیک شهری باشد.

این مسئول با اشاره به اهداف، وظایف و فعالیت‌های گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری، اظهار داشت: طرح و بررسی موضوعات کلان ترافیک، بررسی و تبادل نظر درباره موضوعات ترافیکی با کارشناسان ذیربط، بررسی طرح‌های ساماندهی ترافیک و ... از مباحث مهمی است که از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به صورت روتین و مستمر دنبال می‌شود.

وی ضرورت هماهنگی جهت تشکیل جلساتی مبنی بر تدوین برنامه‌های کارآمد درباره اجرای طرح‌های ترافیکی با هدف، تحقق ایمنی حمل و نقل و کاهش معضلات ترافیکی را یادآور شد و افزود: از جمله مسائلی که تحت تأثیر این مهم قرار می‌گیرد، چگونگی چیدمان زیرساخت حمل و نقل می‌باشد.

*مرور بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر افزایش تسهیلات حمل و نقل از طریق روش‌های استاندار و کارآ، اظهار داشت: در این زمینه می‌توان مروری بر بکارگیری سیستم‌های هوشمند حمل و نقل ترافیک داشت.

فیروزبخت بر ضرورت بهره‌گیری از مکانیزم‌هایی جهت استفاده از فناوری‌های نوین، تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از منابع موجود، ابتکار عمل و استفاده از تکنیک‌های مدیریت ترافیک شهری از جمله بهترین و موثرترین راهکارهای مورد توجه مدیران ترافیک در کلانشهرها می‌باشد که با توجه به برآوردهای مثبت آن، پرداختن به این مهم در دستور کاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرار دارد.

وی، ضرورت گرایش به فناوری‌های نوین در عرصه حمل و نقل را یادآور شد و با بیان اینکه، رشد روزافزون جمعیت سبب افزایش تقاضای سفر می‌شود، اظهار داشت: یکی از راهکارهای حل مشکلات توسعه شبکه‌های حمل و نقل تحقق این مهم است.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول