اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج:

نظم‌دهی به حمل و نقل درون شهری از مهم‌ترین اقدامات تاکسیرانی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه گفت: نظم‌دهی و ارتقای حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین اقدامات تاکسیرانی کرج است.

نظم‌دهی به حمل و نقل درون شهری از مهم‌ترین اقدامات تاکسیرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرویز اسکندری ظهر امروز در جلسه حمل و نقل عمومی کرج اظهار کرد: با توجه به گستردگی و افزایش جمعیت در کلانشهر کرج می‌طلبد تا توجه اساسی به حمل و نقل عمومی صورت گیرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که امروزه مردم برای جا‌به‌جا شدن از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بیش از گذشته در بین مردم نهادینه شده است لذا ما نیز باید حمل و نقل عمومی را افزایش داده و توان خود را در این زمینه ارتقا دهیم.

این مسئول با بیان اینکه افزایش خطوط تاکسیرانی و همچنین افزایش تعداد تاکسی‌ها در نقاط مختلف شهر می‌تواند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند، افزود: در برخی از ساعات مردم در برخی از خطوط در صفوف بسیار طولانی می‌ایستند لذا لازم است تا با شناسایی خطوط پرتردد تعداد تاکسی‌ها را بیشتر کنیم.

اسکندری خاطرنشان کرد: با این اقدام علاوه بر ارائه خدمات بیشتر حمل و نقلی برای افزایش رضایتمندی مردم نیز گام خواهیم برداشت.

وی توسعه ناوگان تاکسیرانی، ارائه کیفی خدمات‌رسانی، کنترل و نظارت بر نحوه عملکرد تاکسی‌ها را از سرفصل‌هایی عنوان کرد که این سازمان با هدف افزایش راندمان کارآیی نسبت به انجام آن اقدام می‌کند.

اسکندری گفت: تحقق تحولات مثبت و کارآمد در سیستم حمل و نقل عمومی با ایده‌پردازی‌های خلاق ممکن می‌شود که این مهم از راهکارهای توسعه و گسترش خدمات حمل و نقلی است.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول