اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز سفر‌های تابستانی ‌

4550 وسیله نقلیه در طرح تابستانی حمل و نقل کرمان حضور دارند

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: 4 هزار و 550 وسیله نقلیه در طرح تابستانی حمل و نقل مسافران استان کرمان را به عهده دارند.

4550 وسیله نقلیه در طرح تابستانی حمل و نقل کرمان حضور دارند

مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای سفر‌های بین شهری به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و‌ تجربه اجرای طرح‌های موفق سال‌های گذشته‌، برنامه‌ریزی لازم برای تامین به موقع ناوگان مسافری با مجموعه حمل و نقل استان به عمل آمده است‌.

وی عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات و سازمان‌های ذیربط از جمله ‌پلیس راه‌، بهداشت‌، اورژانس و برگزاری جلسات متعدد با تشکل‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و رانندگان، تصمیمات لازم و ضروری برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران اتخاذ شده است.

جمیلی خاطر ‌نشان کرد‌: در طرح تابستانی حمل و نقل مسافر استان کرمان تعداد 700 دستگاه اتوبوس، 650 دستگاه مینی‌بوس و 3 هزار و 200 دستگاه سواری کرایه بین شهری در شرایط بهینه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی درسطح استان نسبت به حمل و نقل مسافر مبادرت می‌ورزند.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان تصریح کرد: پیش فروش و فروش اینتر‌نتی بلیت نیز ‌امکان‌پذیر است و هم استانی‌ها‌ ‌برای در میان گذاشتن نظرات‌، انتقادات و شکایات خود در زمینه حمل نقل مسافر تابستانی ‌می‌توانند از طریق ارسال پیامک به شماره 3000143 اقدام کنند.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول