اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 3696 کارت معاینه برای ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از صدور 3 هزار و 696 کارت معاینه برای ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین این استان در سه ماه اول سال خبر داد.

صدور 3696 کارت معاینه برای ناوگان حمل و نقل چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سه ماهه اول سال 92 در مراکز معاینه فنی شهرستان شهرکرد و بروجن تعداد 3 هزار و 696 کارت معاینه برای ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین صادر شده است.

وی افزود: صدور این میزان کارت معاینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 3 هزار و 838 فقره بوده به میزان 3.6 درصد کاهش داشته است.

کرمی اضافه کرد: در سال گذشته پس از بررسی و تست تمامی موارد مراجعه کنندگان ناوگان تعداد یک هزار و 543 ناوگان بدلیل داشتن نقص فنی کارت معاینه دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: تست سلامت فنی ناوگان عمومی نقش بسزایی در ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بررسی سلامت فنی ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان، ایمنی حمل و نقل در جاده‌‎های استان و کشور و در نهایت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در حوادث رانندگی از اهداف اصلی صدور کارت معاینه فنی برای ناوگان عمومی سنگین و نیمه سنگین استان به شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر دو مرکز معاینه فنی سنگین و نیمه سنگین در شهرکرد مرکز استان و در شهرستان بروجن برای ناوگان عمومی برون‌شهری کارت معاینه صادر می‌کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول