اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز سفرهای تابستانی

ناوگان حمل و نقل جاده‏ای سمنان آماده خدمت‏رسانی به مسافران است

با آغاز سفرهای تابستانی، ناوگان حمل و نقل جاده‏ای استان سمنان آمادگی خود را برای خدمت‏رسانی به مسافران و زائران امام رضا(ع) اعلام کرد.

ناوگان حمل و نقل جاده‏ای سمنان آماده خدمت‏رسانی به مسافران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل جاده‏ای استان سمنان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات تابستان و آغاز سفرهای تابستانی هم‏وطنان، این اداره کل با برنامه‏ریزی و تمهیدات مناسب آمادگی کامل حمل و نقل جاده‏ای را در خدمت‏رسانی به مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) اعلام می‏دارد.

داوود سعدی، برگزاری جلسات با خانه حمل و نقل استان، انجمن‏های صنفی و شرکت‏های حمل و نقل مسافر، ابلاغ به شرکت‏های حمل و نقل مسافر برای پیش‏فروش بلیت به مسافران در دفاتر سطح شهر، پیش‏فروش اینترنتی بلیت، افزایش ساعات دفاتر فروش بلیت و اطلاع‏رسانی عمومی و مطلوب در خصوص نحوه پیش‏فروش بلیت، سرویس‏دهی مناسب به مسافران با حداکثر ظرفیت و پیش‏بینی سرویس‏های کمکی برای زمان‏های اوج سفر را از اقدامات این اداره کل برای ارائه خدمات مطلوب به هم‏وطنان برشمرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان همچنین با اشاره به اهمیت ایمنی سفرهای تابستانی، هماهنگی با سایر دستگاه‏های امدادی عضو کمیته ایمنی شهرستان و استان و استقرار در 41 نقطه مصوب شورای مشترک تامین و ترافیک استان، اعزام تیم‏های مشترک گشت کنترل نامحسوس با پلیس راه و ...  را از تمهیدات لازم در این خصوص دانست.

سعدی افزود: حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان با نصب برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکت‏های حمل و نقل مسافر تابعه، آماده دریافت هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده‏ای است.

انتهای پیام/2249/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول