اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه حمل و نقل عمومی محور سرمایه‌گذاری‌های شهرداری اصفهان باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری‌های شهرداری اصفهان باید بر روی توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر باشد.

توسعه حمل و نقل عمومی محور سرمایه‌گذاری‌های شهرداری اصفهان باشد

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر اینکه در سطح کلان مدیریت آب زاینده‌رود به عنوان نخستین مطالبه مردم اصفهان از مسئولان است، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری به اندازه توان خود این مطالبه مردم را به مسئولان اصلی این موضوع منعکس کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دولت، نمایندگان مجلس و مدیریت استان باید با استفاده از ابزار‌های موجود در اختیار خود به این مطالبه مردم رسیدگی کنند، اضافه کرد: خط فکری این دوره شورای شهر اصفهان به تدریج شکل گرفته و در برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان نیز منعکس شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گرایش به حمل و نقل عمومی به عنوان خط فکری شورای شهر اصفهان است، تصریح کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری‌های شهرداری اصفهان باید بر روی توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان در زمینه راه‌اندازی مترو به اندازه توان خود کمک کرده است، ادامه داد: البته راه‌‌اندازی خطوط BRT امکان‌پذیر‌تر است و براساس برنامه پنج‌ساله شهرداری اصفهان باید پنج خط BRT در اصفهان راه‌اندازی شود.

بهبهانی با اشاره به اینکه در حال حاضر خط یک BRT اصفهان طی دو فاز راه‌اندازی شده و تا پایان امسال نیز دو خط دیگر از خطوط BRT اصفهان راه‌اندازی می‌شود، تاکید کرد: توسعه حمل و نقل سریع، ارزان و راحت سبب تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تردد خودرو‌های شخصی در سطح شهر محدودیت‌های ترافیکی باید در سطح شهر ایجاد شود، افزود: همچنین باید از عبور و تردد خودرو‌های شخصی در برخی از بخش‌های موجود در سطح شهر جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمل و نقل عمومی مناسب نیز باید برای شهر اصفهان پیش‌بینی شود تا این وسایل جایگزینی برای خودرو‌های شخصی شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول