اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهارستان:

7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بهارستان اضافه شد

شهردار بهارستان گفت: هفت اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جدید بهارستان افزوده شد.

7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بهارستان اضافه شد

احمدرضا پری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به فاصله 15 کیلومتری شهر بهارستان با اصفهان و حالت خوابگاهی بودن این شهر و اشتغال بیشتر مردم بهارستان در شهر اصفهان نیاز به ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر به وضوح احساس می‌شود.

وی ادامه داد: متولی 80 درصد از حمل و نقل در شهر بهارستان شهرداری اصفهان است و تا پیش از این تعداد 54 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوس‌رانی شهر بهارستان در حال فعالیت است و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

شهردار بهارستان تصریح کرد: استفاده 40 درصدی ساکنان شهر جدید بهارستان از اتوبوس‌ها سبب شده توجه بیشتری به حمل و نقل عمومی در این شهر شود و اتوبوس‌رانی بهارستان تمام توان خود را در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: از سال 1390، 11 دستگاه اتوبوس اسکانیا در خط سریع‌السیر اصفهان به بهارستان تردد می‌کنند که البته این تعداد برای جمعیت رو به رشد شهر جدید بهارستان بسیار کم بود و مردم تقاضای افزایش اتوبوس در ناوگان حمل و نقل را داشتند.

پری بیان کرد: این هفت اتوبوس با هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیارد و 50 میلیون ریال خریداری شده و امیدواریم با اضافه شدن این هفت اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بهارستان مشکلات رفت و آمد مردم این شهر به اصفهان و بالعکس برطرف شود.

انتهای پیام/63021/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول