اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

استکبار همچنان برای شیعه‌هراسی تلاش می‌کند

امام جمعه خوی گفت: کشورهای مستکبر جهان همچنان برای شیعه‌هراسی در سراسر جهان تلاش مذموم خود را ادامه می‌دهد.

استکبار همچنان برای شیعه‌هراسی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: همچنان استمرار توطئه شیعه‌‌هراسی توسط ایادی استکبار جهانی را در جهان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان‌خوار به توطئه‌های متعددی دست زده، اما در همه مواقع شکست خورده است، افزود: سازش کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی، تجاوز به خاک کشورهای مسلمان مانند افغانستان و عراق، تلاش برای سرکوب مقاومت در لبنان و سوریه و غزه، طراحی و اجرای فتنه 1388 در ایران اسلامی از جمله این توطئه‌ها است.

وی ادامه داد: به دنبال شکست در توطئه‌های مورد اشاره هم‌اکنون پروژه شیعه‌هراسی را مطرح می‌کنند و مزدوران آنها برای موفق شدن این پروژه سلفی‌های بی‌ریشه است.

امام جمعه خوی اظهار داشت: آنها از این نکته غافل هستند، که موج بیداری اسلامی، در منطقه شکل گرفته است، به گونه‌ای که مسلمانان از ریشه‌های استعماری وهابیت، شناخت دارند پس این توطئه را هم خنثی می‌کنند.

امام جمعه خوی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان، تبریک گفت و اظهار داشت: روزه یکی از ارکان اساسی دین اسلام محسوب می‌شود که همه باید این واجب دینی را به جا آورند.

وی مردم را برای رعایت تقوای الهی و خودداری از گناهان، دعوت کرد و اظهار داشت: خداوند فلسفه و حکمت وجوب روزه ماه رمضان را در رسیدن به مرحله تقوا و پرهیزگاری بیان فرموده است، بنابراین می‌توان از طریق روزه‌داری به تقوای الهی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول