اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه ایلام:

شهادت یکی از رهبران شیعه مصر گواه حقانیت شیعه در جهان است

شهادت یکی از رهبران شیعه مصر و یاران مظلومش گواه حقانیت و مظلومیت شیعه در اقصی‌نقاط جهان است.

شهادت یکی از رهبران شیعه مصر گواه حقانیت شیعه در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمد‌نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر ایلام اظهار داشت: شهادت عالم مجاهد علامه حسن شحاته به همراه سه تن از شیعیان یارانش در کشور مصر به دست جنایتکاران وهابی و تکفیری مرتبط با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار برای ایجاد فتنه و راه انداختن جنگ فرقه‌ای و ایجاد اختلاف میان امت اسلامی قلب مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) و همه مسلمان جهان به ویژه پیروان اهل بیت را جریحه‌دار کرد.

وی ادامه داد: قطعاً این فاجعه هولناک با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی و فتوای مفتی‌های مزدور و خائن وهابی در راستای سیاست‌های پلید دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف و تفرقه میان مسلمانان جهان به ویژه برادران اهل سنت و شیعه است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رژیم آمریکا برای جبران شکست‌های خود در برابر امت اسلام و ناکامی از نفوذ در کشورهای اسلامی و جلوگیری از بیداری اسلامی و پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش گسترده‌ای برای ایجاد آتش فتنه و شعله‌ور کردن نزاع‌های قومی و مذهبی کرده‌ است.

لطفی تصریح کرد: آمریکا با این حرکات خود مصمم است تا شاید بتواند موج بیداری کوبنده اسلامی را مهار کند.

وی ادامه داد: وهابیون کثیف و سلفی‌ها با تبعیت از اربابان فاسد و جنایتکار خود یعنی آمریکا و انگلیس با تاکید بر اختلافات مذهبی و برانگیختن احساسات مذهبی درصدد فروپاشی وحدت مسلمین و ضربه‌زدن به اتحاد و همبستگی بین مسلمانان به خصوص شیعه و سنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: علامه حسن شحاته یکی از رهبران شیعه مصر و یاران مظلومش را به فجیع‌‌ترین شکل ممکن به شهادت رساندند و بار دیگر خون پاکشان و گواه مظلومیت شیعه در اقصی‌نقاط جهان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام توسط منافقین کوردل است.

انتهای پیام/2246/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول