اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

24 خرداد ماه حماسه خاص رهبری به قوع پیوست / پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 24 خرداد ماه امسال حماسه خاص رهبری با حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رأی به معنای واقعی به وقوع پیوست.

24 خرداد ماه حماسه خاص رهبری به قوع پیوست / پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده شد

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تشکر از ملت شریف ایران و مردم ولایی و شهید‌پرور استان اصفهان برای حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: از حضور حداکثری، حماسی و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی کمال قدر‌دانی را دارم.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با دور‌اندیشی خاصی امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده است، اضافه کرد: 24 خرداد ماه امسال حماسه خاص رهبری با حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رأی به معنای واقعی به وقوع پیوست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران با حضور حداکثری و حماسی در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اعلام کردند، تصریح کرد: ملت ایران با این حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی همواره درصدد جدا کردن ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بوده و هست، ادامه داد: امیدواریم که دشمنان و استکبار جهانی با مشاهده حضور حداکثری مردم در انتخابات از دست‌یابی به اهداف خود برای جدا کردن مردم از ولایت فقیه مأیوس شود.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه ملت ایران در هیچ زمان و در هیچ شرایطی حاضر نیستند که از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه دست بردارند، تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی چشمگیر و قابل توجه بوده است و مردم در هیچ زمانی حاضر به ایستادن در صف‌های طولانی نیستند.

وی با بیان اینکه اما مردم در روز گذشته با حضور در صف‌های طولانی و انداختن رأی خود در صندوق‌های اخذ رأی حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کرده‌اند، افزود: مسئولان نظام و دولت آینده باید قدر‌دان حماسه‌آفرینی مردم در حماسه سیاسی 24 خرداد ماه باشند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم در درجه نخست با لبیک به دعوت رهبری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب با نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم را برای حضور در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تصور می‌کردند که مردم به صورت کم‌رنگ در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، اظهار کرد: بدون شک دشمنان عاقل نسیتند، چرا که دشمن اگر عاقل باشد دست از لجاجت‌های خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران برمی‌دارد.

انتهای پیام/63004/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول