اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی اردبیل:

تبلیغ دینی؛ بمباران تبلیغاتی استکبار جهانی را بی‌اثر کرده است

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبلیغ دینی و اطلاع‌رسانی ارزشی در جامعه ما تمام تبلیغات منفی و بمباران هجمه‌های جبهه معارض و استکبار جهانی را بی‌اثر کرده است.

تبلیغ دینی؛ بمباران تبلیغاتی استکبار جهانی را بی‌اثر کرده است

حجت‌الاسلام هاشم بهشتی در سالروز گرامیداشت تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این روز ارزشمند را به تمام روحانیون و مبلغان دینی که در خط مقدم مبارزه با هجمه‌های فرهنگی استکبار جهانی قرار دارند تبریک می‌گوییم چرا که امروز به همت تلاش و مجاهدت این سربازان گمنام، کشور ما از تبلیغات مسموم بیگانگان تا حدود زیادی مبری مانده و توانسته است جایگاه عظیم دینی و ارزشی خود را حفظ کند.

وی عنوان کرد: ورود مردم به حوزه‌های تبلیغات دینی یک ضرورت انکار‌ناپذیر است چرا که دستگاه‌های فرهنگی ذیربط به دلیل عمق بیشتر ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌های فرهنگی و اجتماعی جوابگوی مطالبات و نیازهای مردم نیستند بلکه این خود آحاد جامعه هستند که با ورود در این حوزه در برابر هجمه‌های بیگانگان با راست‌پنداری و راست گفتاری پادزهری حقیقی شکل داده‌اند.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه معارض و دشمنان قسم خورده این نظام تحرکات خود را در داخل و خارج با عناوینی چون شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ... آغاز کرده‌اند که همسو با این سیاست خبیث دشمنان برخی‌ها نیز سعی کرده‌اند در این میان بزرگترین ضربه را به فرهنگ و اصالت دینی و ارزشی ما وارد کنند و با واردات فرهنگی و تبلیغاتی بیگانه در این زمینه با دشمنان همسو شدند.

بهشتی ادامه داد: به دلیل آنکه نظام سلطه و استکباری ایران اسلامی را همسو و هم‌راستا با منافع خود نمی‌دید تبلیغات مسمومی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد به‌طوری که در این 34 سال دشمنان با استفاده از رسانه‌ها، کانال‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های مستهجن، تولید فیلم و سی‌دی‌های مبتذل و همچنین راه‌اندازی شبکه‌ها و کانون‌های مختلف ضد اخلاقی سعی کردند به ساحه دین و ارزش‌های آن ضربه وارد کنند تا بدین وسیله بتوانند انتقام سختی را از انقلاب اسلامی بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: در برابر این همه تبلیغ منفی دشمنان شبکه‌های اجتماعی و فرهنگی ما با حضور خود مردم و در مناسبت‌های مختلف تقویت شده و ما با بهره‌گیری از این شبکه‌ها قادر هستیم در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و مناسبت‌های دیگر یک مصونیت واقعی در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کنیم و آنها را در اهداف شوم خود زمین‌گیر کنیم.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل مهمترین رویکرد در این حوزه را توجه جدی به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی در کنار سایر واجبات توصیف کرد و گفت:‌ آنچه که در این زمینه یک رکن حقیقی به شمار می‌رود احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی برای هر مسلمان است چرا که با احیای آن به معنای واقعی امر تبلیغ و احیای ارزش‌های اسلامی نمایان شده و بیش از هر زمان دیگر حقیقت اسلام و حقانیت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

بهشتی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت:‌ در تبلیغ واقعی و تاثیر‌گذار هم باید مخاطب و هم گیرنده پیام و موضوع انتقال این مفاهیم به بهترین شکل انجام شود چرا که کوچکترین نقیصه و خلأ در این حوزه می‌تواند آسیب جدی را به حوزه انتقال ارزش‌ها و مفاهیم دینی وارد کند.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول