اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

توطئه‏های استکبار جهانی در انتخابات خنثی می‏شود

معاون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: توطئه‏های استکبار جهانی در انتخابات با حضور میلیونی مردم پای صندوق‏های اخذ رای خنثی می‏شود.

توطئه‏های استکبار جهانی در انتخابات خنثی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، علیرضا رجبی در نشست همفکری روابط‌ عمومی‌های استان سمنان اظهار کرد: جامعه‏ای که به سمت پیشرفت و توسعه در حرکت است مستلزم روابط عمومی پویا، فعال و همه جانبه‏نگر است.

وی افزود: روابط عمومی‏های دستگاه‏های اجرایی به عنوان چشم تیزبین و گوش شنوای ادارات نقش مهم و خطیری در اطلاع‏رسانی دقیق و صحیح و به موقع دارند.

معاون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: قریب به دو سال است که باشگاه خبرگزاری بسیج سمنان به مدیریت معاونت روابط عمومی و تبلیغات در سپاه استان راه‏اندازی شده و حدود شش ماه است که رسماً خبرگزاری بسیج با اخذ مجوز افتتاح شده است.

رجبی با اشاره به اینکه اخبار مجموعه بسیج و سپاه علاوه بر سایت خبرگزاری بسیج در پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان نیز منتشر می‏شود افزود: باشگاه خبرنگاران بسیج آماده انتشار اخبار و فعالیت‏های بسیج در تمامی ادارات و دستگاه‏های اجرایی است.

وی بیان کرد: این جلسه سرآغاز ارتباطی دوسویه، همکاری‏های بیشتر و تعامل بهتر مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی است و امیدواریم در این راستا بتوانیم گام‏های ارزنده و خدمات شایسته‏ای ارائه دهیم.

معاون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به توطئه‏های استکبار جهانی و فرارسیدن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در خرداد ماه سال 92 یادآور شد: انتخابات از مسایل بسیار مهم کشور است.

رجبی افزود: انتخابات این بار از سال‏های گذشته نیز حائز اهمیت بیشتری است و مردم باید با حضور همیشگی خود دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان مأیوس کنند.

انتهای پیام/74006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول