اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

ایستادگی دولت و ملت در برابر استکبار جهانی از برکات دفاع مقدس است

استاندار مرکزی گفت: ایستادگی و مقاومت دولت و ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی از برکات و آثار ماندگار دوران دفاع مقدس است.

ایستادگی دولت و ملت در برابر استکبار جهانی از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های فراوانی را به همراه داشت که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان مهم‌ترین‌ این درس‌ها است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای رسیدن به استقلال و خودکفایی خون‌های بسیاری را نثار این انقلاب کردند که این خون‌ها روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌های دشمنان را تا ابد در رگ‌های تک تک مردم و مسئولان جاری و ساری کرده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پاسداری از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم مردم و مسئولان جانانه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند این از برکات و دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

شعبانی‌فرد بر لزوم آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان تأکید کرد و عنوان کرد: آرامش و امنیت کنونی و دست‌یابی ایران به توان بالای دفاعی و نظامی مرهون شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و امروز نسل جوان شیفته آشنایی با رشادت و فداکاری‌های رزمندگان است که مسئولان رسالت سنگینی در این زمینه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دورانی سراسر افتخار برای ملت ایران اسلامی بوده و حفظ ارزش‌های آن لازم و ضروری است، گفت: یکی از راه‌های ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس ساخت موزه‌ها و نمایشگاه‌ها، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی، نمایش مظلومیت، مقاومت و ایستادگی مردم، شهادت طلبی و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و... است که باید مورد عنایت قرار گیرد.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول