اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

افشاگری‌های ایران علیه استکبار جهانی متوقف نمی‌شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: قطع برنامه‌های ماهواره‌ای ایرانی و تحریم رسانه‌ای شبکه‌های ایرانی نمی‌تواند از فعالیت‌های افشاگرانه ایران اسلامی علیه ظالمان بویژه استکبار جهانی جلوگیری کند.

افشاگری‌های ایران علیه استکبار جهانی متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت روز قلم ارزش و ویژگی‌های قلم را تشریح کرد و گفت: قلم نزد پروردگار آنقدر مهم و با ارزش است که باری تعالی در قرآن بر او قسم یاد می‌کند.

وی با بیان اینکه قلم وسیله‌ای باارزش و قوی است که برخی استفاده مطلوب و برخی هم سوء استفاده می‌کنند تصریح کرد: برخی قلم بدستان از این نعمت خدادادی برای منافع اسلام و جامعه اسلامی استفاده می‌کنند و برخی هم با سوء استفاده از بیان آزادی قلم با پایمال کردن حقوق مردم و جامعه با شایع‌سازی و دروغ‌ پراکنی جامعه و حقوق مردم را به چالش می‌کشند.

هاشمی تاکید کرد: یک قلم سالم بسیاری از مشکلات جامعه را حل و فصل می‌کند و قلم ناسالم نیز تفکر افراد جامعه را متزلزل و به گمراهی سوق می‌دهد.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه با اشاره به تحریم جدید استکبار جهانی علیه ایران اسلامی افزود: در راستای دشمنی‌های استکبار با نظام اسلامی ایران، این‌روزها شاهد قطع برخی از شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای در ایران هستیم که بدنبال اعمال تحریم‌های استکبار است.

وی تاکید کرد: قطع برنامه‌های ماهواره‌ای ایران توسط استکبار نشان داد که داعیه‌داری حقوق بشری آمریکا دروغی بزرگ است و قطع برنامه ماهواره‌ای پرس تی وی و دیگر برنامه‌ها نشان از قدرت ، عزت و هراس استکبار جهانی ازایران اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: قطع برنامه‌های ماهواره‌ای ایرانی و تحریم رسانه‌ای شبکه‌های ایرانی نمی‌تواند از فعالیت‌های افشاگرانه ایران اسلامی علیه ظالمان بویژه استکبار جهانی جلوگیری کند.

وی به اوضاع بحرانی مصر اشاره کرد و با تاکید بر این نکته که مرسی نتوانست به خواسته‌های مردم تحقق ببخشد افزود: پس از انقلاب مصر و برکناری حسنی مبارک پس از 30سال از اریکه قدرت، مرسی در انتخابات این کشور بعنوان رئیس جمهور تعیین شد ولی نتوانست به وعده‌هایی که به مردم مسلمان مصر داده بود جامعه عمل بپوشاند از این نظر شاهد اوضاع نابسامان مصر هستیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول