اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان انجام می‌شود

20 درصد تخفیف در کالاهای اساسی برای کارمندان دولت

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کارمندان دولت سبد کالای اساسی مورد نیاز خود را با 20 درصد تخفیف از فروشگاه‌های تعاونی دریافت می‌کنند.

20 درصد تخفیف در کالاهای اساسی برای کارمندان دولت

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تأمین سبد کالایی کارمندان دولت ویژه ماه رمضان، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کالاها و اقلام مورد نیاز مردم به ویژه کارمندان دولت و فرهنگیان در فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارمندان و فروشگاه‌های تعاونی مصرف فرهنگیان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به رایگان نبودن اقلام سبد کالایی کارمندان، تصریح کرد: در سال جاری برخلاف سال‌های قبل این کالاها به صورت رایگان توزیع نمی‌شود، اما با توجه به اینکه این کالاها با ارز مرجع تأمین شده است، قیمت پایین‌تری نسبت به بازار دارد.

دهقان افزود: سبد کالایی کارمندان دولت شامل برنج با قیمت هر کیلو 3 هزار و 900 تومان، هر بطری روغن 3 هزار و 700 تومان، هر کیلو شکر هزار و 500 تومان و یک کیلو مرغ منجمد با 4 هزار و 800 تومان است.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: قیمت کالاهای مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های مربوطه با 20 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی گفت: عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه رمضان نه تنها تقاضای بالای مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهد، بلکه از کمبود این اقلام در بازار جلوگیری می‌شود.

دهقان با اشاره به کفایت کالاهای مورد نیاز و اقلام اساسی سبد خانوار در بازار، خاطرنشان کرد: مردم به راحتی می‌توانند این کالاها را با قیمت پایین‌تر از نمایشگاه‌های طرح ضیافت ویژه رمضان که در هشت نقطه از آذربایجان غربی برپا می‌شود، تهیه کنند.

انتهای پیام/61010/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول