اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

افزایش 55 درصدی ذخیره سازی اقلام اساسی برای ماه رمضان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری از افزایش 55 درصدی ذخیره سازی اقلام اساسی برای ماه رمضان در این استان خبر داد.

افزایش 55 درصدی ذخیره سازی اقلام اساسی برای ماه رمضان

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 140 میلیون کیلوگرم کالا به ارزش 64 میلیون دلار از این استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به انواع کالاهای صادراتی این استان، افزود: لوازم خانگی، سیمان، موکت، قزل آلا، مصالح ساختمانی، مخزن گاز، بادام، پرنده‎های زینتی، روغن نباتی و کابل برق از عمده‎ترین کالاهای صادراتی این استان است.

کرمی در ادامه از راه‌اندازی کارخانه ذوب ریسی الیاف مصنوعی در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال 260 نفر فراهم می‌شود.

وی در ادامه از افزایش 55 درصدی ذخیره سازی اقلام اساسی برای ماه رمضان خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از 800 تن گوشت قرمز و مرغ، 500 تن حبوبات، 2 هزار تن برنج و سایر اقلام خوراکی برای ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است.

کرمی تصریح کرد: این میزان ذخیره سازی نسبت به مدت مشابه گذشته 55 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/68001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول