اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس خبر داد

توزیع 980 تن کالای اساسی از ابتدای سال‌جاری در قدس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس از توزیع بیش از 980 تن کالای اساسی در این استان از ابتدای سال‌جاری خبر داد.

توزیع 980 تن کالای اساسی از ابتدای سال‌جاری در قدس

حسن عقبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قدس اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده ادارات صنعت در استان‌ها و شهرستان‌ها قرار دارد، تامین نیازهای مردم به ویژه در حوزه کالاهای اساسی است.

وی تصریح کرد: این امر با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها و مبارزه با احتکار و گران‌فروشی انجام می‌شود و خوشبختانه طی سال‌ جاری در شهرستان قدس تا حد بسیار زیادی این هدف محقق شده است.

* توزیع حدود 100 تن گوشت سفید و قرمز طی سال‌جاری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای تامین گوشت سفید و قرمز مردم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و در این مدت حدود یک صد تن انواع گوشت یعنی 89 تن گوشت گوساله منجمد و 10 تن گوشت مرغ در سطح شهرستان قدس توزیع شده است.

عقبایی ادامه داد: همچنین در این مدت 189 تن برنج و 700 تن شکر که از جمله اقلام ضروری و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بوده، در شهرستان قدس توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این میزان کالا به غیر از گندمی است که برای پخت نان در نانوایی‌های شهرستان قدس توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس بیان داشت: در مجموع از ابتدای سال‌جاری به غیر از گندم حدود یک‌هزار تن انواع کالاهای اساسی در این شهرستان توزیع شده که این اقدام تاثیر بسیار خوبی در تامین نیاز مردم و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها داشته است.

* ضرورت همکاری مردم و واحدهای صنفی برای جلوگیری از تورم

عقبایی در بخش دیگری با بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش غیر قانونی و کاذب قیمت‌ها همه با هم همکاری و تعامل داشته باشند، گفت:‌ در این میان نقش مردم برای عدم خریداری اجناس گران و گزارش به مسئولان نظارتی اهمیت بسیاری دارد.

وی در پایان تاکید کرد: از سوی دیگر تاکنون واحدهای صنفی فعال در شهرستان قدس همکاری خوب و نزدیکی با نهادها و سازمان‌های نظارتی داشته‌اند، اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تعامل و همکاری بیشتری هستیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول