اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان

کالاهای اساسی در خراسان‌رضوی توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

کالاهای اساسی در خراسان‌رضوی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، کالاهای اساسی سبد مصرف خانوار، برنامه‌ها و اقدامات ویژه تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در خراسان‌رضوی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف فراهم‌سازی امکان تامین و تنظیم بازار انواع اقلام مواد غذایی مورد نیاز و ضروری مردم با قیمت و کیفیت مناسب در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، اجرای طرح فروش فوق‌العاده و طرح ویژه نظارتی، با مشارکت مجامع امورصنفی و اتحادیه‌های ذی‌ربط، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و روز بازارها و سایر نهادهای مرتبط، از برنامه‌هایی است که در قالب این طرح اجرا می‌شود.

فخرموحدی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در مشهد و تعدادی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود و در سایر شهرستان‌ها نیز طرح فروش فوق‌العاده اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: تامین منافع متقابل تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد ثبات نسبی قیمت و تنظیم بازار مواد غذایی، ایجاد شبکه هماهنگ، ایجاد شرایط رقابتی و مطلوب جهت عرضه مستقیم و بهبود شبکه توزیع و عرضه این کالاها از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

فخرموحدی تاکید کرد: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هرچه بیشتر طرح مذکور در تامین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف‌کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی نیز صورت پذیرفته است.

وی افزود: افزایش تیم‌های بازرسی و نظارت بر واحدهای توزیعی و نیز رسیدگی به شکایات شهروندان از این واحدها در حداقل زمان ممکن، تشکیل تیم‌های مشترک رسیدگی به تخلفات، با همکاری و همیاری تعزیرات حکومتی استان و سایر دستگاه‌های نظارتی با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تنظیمی به همراه فعال‌سازی شعب سیار رسیدگی به تخلفات و افزایش زمان کاری ستاد خبری  124 سازمان در دریافت شکایات شهروندان از اقداماتی است که در طرح تشدید بازرسی و نظارت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت 2 هزار نفر بازرس و ناظر افتخاری استفاده می‌شود و شعب ویژه رسیدگی به تخلفات اقتصادی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت استقرار می‌یابند گفت: در طرح تشدید بازرسی، تمرکز بازرسی‌ها بر روی کاهش تخلفاتی نظیر کم‌فروشی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت، عدم صدور صورتحساب و نیز احتکار معطوف می‌شود.

انتهای پیام/70003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول