اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد

اطعام 45 هزار نفر نیازمند صومعه‌سرا در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از اطعام 45 هزار نفر اقشار نیازمند، محروم و ایتام روزه‌دار این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اطعام 45 هزار نفر نیازمند صومعه‌سرا در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، علیرضا محمدی عصر امروز در جلسه داخلی کمیته امداد این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه بزرگ، با برکت و پر از مهر و بخشش الهی است.

وی افزود: استفاده هر لحظه ماه مبارک رمضان امری مهم است و اعمال خوب و بد انسان‌ها در این ماه بیشتر مورد توجه حق تعالی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان، افزود: دو طرح ملی شبکه نیکوکاری در بخش مرکزی و میرزا کوچک صومعه‌سرا در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در قالب مسجد محوری و با همکاری امام جماعت و هیئت امنای مساجد مشمول انجام می‌شود، ادامه داد: این افراد متولی جمع‌آوری کمک‌های خیران و توزیع آن کمک‌ها در بین محرومان و نیازمندان همان بخش هستند.

محمدی، بر لزوم برپایی و اقامه نماز جماعت در تمام اداره‌ها و نهادهای صومعه‌سرا تأکید کرد.

وی با تصریح بر اینکه تمام اداره‌ها باید اقامه نماز جماعت را جزو وظایف اصلی خود بدانند، اذعان کرد: بالغ بر 95 درصد از کارکنان کمیته امداد صومعه‌سرا به صورت منظم در نماز جماعت این نهاد شرکت مستمر دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: دهم هر ماه در ساختمان کمیته امداد صومعه‌سرا ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد صومعه‌سرا در حوزه فرهنگی و دینی، گفت: اعزام چهار رابط فرهنگی از حوزه علمی خواهران صومعه‌سرا برای آموزش احکام نماز به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد، برگزاری مسابقه‌های نماز و حفظ احادیث در پایان هر ماه از جمله فعالیت‌های کمیته امداد است.

محمدی، تشویق رابطان فعال نماز و برگزاری زیارت عاشورا در پنجشنبه هر هفته را از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی و دینی دانست. 

وی از اجرای طرح «مفتاح‌الجنة» در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: در راستای این طرح مسئولان و مدیران صومعه‌سرا به صورت منظم از خانواده‌های نیازمند و محروم این شهرستان بازدید و عیادت می‌کنند. 

این مسئول، با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان تمام اقشار محروم، نیازمند و ایتام روزه‌دار صومعه‌سرا اطعام می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح برای افطاری دادن 45 هزار نفر از روزه‌داران محروم صومعه‌سرا با مشارکت خیران این شهرستان اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: امسال «جشن رمضان» در دو بخش مرکزی و میرزا کوچک صومعه‌سرا با حضور یک‌هزار نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول