اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان خبر داد

برپایی 20 نمایشگاه ضیافت رمضان در خوزستان

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان خوزستان از برپایی 20 نمایشگاه ضیافت رمضان در شهرهای استان خبر داد.

برپایی 20 نمایشگاه ضیافت رمضان در خوزستان

علی‌محمد رحمانی در حاشیه برپایی نمایشگاه ضیافت رمضان در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: حذف حلقه واحدهای صنفی در این نمایشگاه موجب شده است که اجناس حدود 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش برسد.

خبری از واسطه‌ها نیست

وی افزود: در نمایشگاه ضیافت رمضان چون شرکت‌های پخش تولیدی به صورت مستقیم اجناس خود را به دست متقاضی می‌رسانند رضایتمندی مردم را به همراه دارند.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان خوزستان تصریح کرد: در این نمایشگاه تنها دو حلقه تولید کننده و شرکت‌های پخش و توزیع کننده وجود دارد و دیگر خبری از واسطه‌ها نیست.

وی عنوان کرد: با وجود چنین نمایشگاه‌هایی، مصرف کنندگان می‌توانند مستقیماً اقلام اساسی مورد نیاز خود را از شرکت‌های پخش و تولید خریداری کنند.

توزیع مرغ منجمد با قیمت 5 هزار تومان

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ منجمد یکی از پرفروش‌ترین اقلام بوده که با قیمت پنج هزار تومان در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

وی افزود: البته اگر مصرف کنندگان تخلفی را در این خصوص شاهد باشند می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و شکایت خود را پیگیری کنند.

مشکلی در عرضه شکر نداریم

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان خوزستان با اشاره به این‌که در استان حدود 20 نمایشگاه ضیافت رمضان دایر شده است، گفت: مردم می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از این مراکز خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 16 کانکس عرضه مستقیم کالا و 13 فروشگاه بزرگ برای ارائه اقلام اساسی مردم در اهواز دایر شده است.

رحمانی با بیان این‌که روزانه در 50 نقطه شهر اهواز مرغ و گوشت منجمد به دست مردم می‌رسد، افزود: در عرضه شکر مشکل خاصی نداریم و روزانه در حدود 50 تا 80 نقطه شهر اهواز شکر مورد نیاز شهروندان تأمین می‌‌شود.

انتهای پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول