اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی خبر داد

عرضه 5 قلم کالای اساسی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت خراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مشهد مقدس و تعدادی از شهرستان‌های استان دایر می‌شود که پنج قلم کالای اساسی در این نمایشگاه‌ها توزیع می‌شود.

عرضه 5 قلم کالای اساسی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مشهد مقدس در دو منطقه و در دو بازه زمانی برپا می‌شود و در این نمایشگاه‌ها علاوه بر عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز در ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه، پنج قلم کالا شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، قند و شکر، با قیمت‌های تنظیم بازاری نیز عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی کمیسیون تنظیم بازار و شورای نظارت و کنترل بازار استان، قیمت این پنج قلم کالای اساسی تعیین و ارزان‌تر از سطح عمومی قیمت‌ها عرضه می‌شود.

فخر موحدی از آغاز توزیع گوشت مرغ با قیمت مصرف‌کننده 5 هزار و 100 تومان در مشهد و تا سقف 5 هزار و 200 تومان در شهرستان‌ها با توجه به دوری مسافت و هزینه حمل کالا، خبر داد و گفت: با توجه به موجودی بسیار خوب ذخایر مرغ منجمد استان، این کالا بدون محدودیت در تمام فروشگاه‌های صنفی و غیرصنفی و شرکت‌های تعاونی که آمادگی خود را اعلام کنند، توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: به موازات برگزاری نمایشگاه‌ها و طرح ضیافت در استان، طرح فروش فوق‌العاده نیز در سطح واحدهای صنفی منتخب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول