اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز خبر داد

برگزاری دوره آموزشی اثرات فلزات سنگین در محیط زیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز گفت: دوره آموزشی اثرات فلزات سنگین در محیط زیست از سوی اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی اثرات فلزات سنگین در محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سیدعظیم هاشمی کروئی در این دوره آموزشی ضمن تبیین شاخص‌های زیست‌محیطی منطقه و لزوم اهتمام بیش از پیش همگان در راستای حفظ و ارتقای جنبه‌های زیست‌محیطی، آثار زیان‌بار فلزات سنگین بر زمین‌های کشاورزی و محصولات زراعی را تشریح کرد.

هاشمی اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره یادشده افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه هدف به ویژه کشاورزان و روستاییان منطقه نسبت به مسائل و معضلات زیست‌محیطی به ویژه اثرات بهداشتی و زیست‌محیطی فاضلاب‌های صنعتی و فلزات سنگین است.

این مسئول بیان کرد: در این دوره به صورت مشروح تأثیرات فلزات سنگینی همانند جیوه، سرب بر منابع آب زیرزمینی، زمین‌های کشاورزی و چرخه آن از مرحله کشت تا تجمع آن در محصولات کشاورزی و سپس تأثیرات آن بر روی مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز ادامه داد: در این دوره همچنین راهکارهای مناسب برای استفاده بهینه از منابع آب از طریق بکارگیری تکنولوژی‌های جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دوره آموزشی اثرات فاضلاب و فلزات سنگین بر محیط زیست با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان البرز در محل سالن همایش‌های این اداره برگزار شد.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول