اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

تبیین سند ملی محیط زیست کشور با استفاده از نظرات 400 استاد دانشگاه

مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان حفاظت محیط زیست از تبیین سند ملی محیط زیست کشور با استفاده از نظرات 400 استاد دانشگاه و نخبه محیط زیستی خبر داد.

تبیین سند ملی محیط زیست کشور با استفاده از نظرات 400 استاد دانشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، زهرا جواهریان ظهر امروز در کارگاه آموزشی تبیین سند ملی محیط زیست کشور در استان سمنان که با حضور کارشناسان محیط زیست استان سمنان در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار و در آن، در خصوص آشنایی با تبیین سند ملی محیط زیست، راهبردها و اقدامات اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد، اظهار کرد: این کارگاه قرار است در تمامی 31 استان کشور برگزار شود و استان سمنان به عنوان اولین برگزار کننده این کارگاه آموزشی انتخاب شده است.

مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: برای تدوین این سند از بیش از 400 استاد دانشگاه، نخبگان محیط زیست، پژوهشگران و ... استفاده شده است.

جواهریان ادامه داد: بیش از 100 جلسه با کمیته تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شده تا این سند در طی هشت راهبرد ملی و 77 اقدام ملی تصویب، تکمیل و نهایی شود.

مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: برای هر یک از اقدامات این سند، دستگاه‏های اجرایی مسئول و همکار مشخص شده تا این سند ضمانت اجرایی داشته باشد.

جواهریان از این سند به عنوان اسناد بالادستی و نقشه راه محیط زیست کشور برای دستیابی به محیط زیست سالم، بالنده، فرصت‏آفرین و زیبا نام بردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز ضمن تشکر از مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سازمان حفاظت محیط زیست که به عنوان مدرس در این کارگاه حضور داشت، به اهمیت این سند به عنوان نقشه راه سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد.

در این کارگاه، همچنین در خصوص آب مجازی، ارزیابی محیط زیستی استراتژیک و جایگاه محیط زیست در برنامه‌های پنج ساله توسعه و ... بحث شد.

انتهای پیام/2249/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول