اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

شعار امسال روز جهانی محیط زیست تشریح شد

شعار امسال روز جهانی محیط زیست در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تشریح شد.

شعار امسال روز جهانی محیط زیست تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خوزستان، به مناسبت «16 خرداد؛ روز جهانی محیط زیست»، در آیینی با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری امام خمینی (ره) شعار امسال روز جهانی محیط زیست تحت عنوان «فکر کردن، خوردن و صرفه جویی» تبیین و تشریح شد.

در این مراسم که به همت اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات خشکی و با همکاری مراکز HSE شرکت‌های بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن اشاره به شعار سال جاری و بیان جوانب زندگی امروزی که به دنبال افزایش رفاه انسان، میزان تولید انواع مواد صنعتی و محصولات پتروشیمی رو به ازدیاد نهاده، اهمیت حفظ و رعایت پاکیزگی محیط زیست، پرهیز از ایجاد زباله بی رویه، دفع صحیح و اصولی زباله‌ها و مصرف به قاعده و متناسب مواد مصرفی با حضور کارشناسان و کارکنان این مجتمع بندری تبیین و تشریح شد.

علاوه بر این در این برنامه که همراه با برگزاری نمایشگاه دستاوردها، اقدامات و تجهیزات شرکت‌های کارگزار خدمات بندری و دریایی این مجتمع بندری در زمینه رعایت و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست بود، از برندگان مسابقات نقاشی فرزندان کارکنان با اهدای جوایز تقدیر شد.

تقدیر از زحمات و تلاش‌های با سابقه‌ترین نیروی مجتمع بندری امام خمینی (ره) از بخش‌های دیگر این مراسم بود که با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های 60 ساله این نیروی خستگی‌ناپذیر که الگویی سختکوش و پرتلاش برای نیروهای جوان است، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/72008/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول