اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

محیط زیست با کوچک‏ترین تخلفی برخورد قانونی کند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: محیط زیست باید با کوچک‏ترین تخلفی در استان سمنان برخورد قانونی کند.

محیط زیست با کوچک‏ترین تخلفی برخورد قانونی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز به مناسبت هفته محیط زیست در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان حفاظت محیط زیست استان سمنان، فعالیت اداره کل محیط زیست را در این استان بسیار مهم برشمرد.

وی گفت: سلامتی مردم بسیار اهمیت دارد؛ وقتی محیط زیست آلوده نبود و پاک شد، مردم سالم زندگی می‏کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: اداره‏ای که با جان انسان و وحوش و محیط طبیعی در ارتباط است، اهمیت زیادی دارد اما متاسفانه، خیلی‏ها از این اهمیت اطلاعی ندارند؛ مردم وظیفه دارند با محیط زیست همراهی کنند و کسانی که خیرشان به محیط زیست نمی‏رسد، حداقل شرشان هم نرسد.

شاهچراغی با اشاره به کمبود امکانات موجود، خدمات انجام شده در محیط زیست استان سمنان را بزرگ شمرد و خواستار همکاری همه مسئولان با محیط زیست شد.

وی افزود: حتی سلاح مجاز را نباید در اختیار همه قرار داد و با کوچک‏ترین تخلفات محیط زیستی باید برخورد قانونی شود؛ با صنایعی که تخلف می‏کنند، باید در مرحله اول با زبان خوش برخورد شود و در صورت عدم تمکین برخورد قانونی صورت پذیرد.

حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه و نظرات قاطع نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خصوص لزوم حفاظت از محیط زیست و منابع زیستی، وظیفه اصلی حفاظت محیط زیست را تامین محیط زیست سالم و مراقبت، مشاوره و همراهی با توسعه، در جهت تضمین توسعه پایدار برشمرد.

وی اظهار کرد: محیط زیست با توسعه همراه بوده و در بطن مفهوم توسعه، حفاظت از محیط زیست نیز نهفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان همچنین بر لزوم پایداری این مجموعه در خصوص چارچوب‏ها و خطوط قرمز محیط زیست که با حق‏الناس ارتباط دارند، تاکید کرد و خواستار همکاری و حمایت روحانیت معزز از این ارگان، در اجرای وظایف قانونی خود شد.

انتهای پیام/2249/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول