اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آبفای خراسان جنوبی:

سیستم تزریق هیپوکلریت سدیم عشق‌آباد طبس راه‌اندازی می‌شود

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از نصب و راه‌اندازی سیستم تزریق هیپوکلریت سدیم برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در شهر عشق‌آباد طبس خبر داد.

سیستم تزریق هیپوکلریت سدیم عشق‌آباد طبس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی، عبدالجواد شهنیا با اشاره به اینکه توزیع آب با کیفیت برای شرب، رسالت اصلی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی است، اظهار داشت: تامین آب با هزینه‌های مرتبط بر گندزدایی اهمیت صرفه‌جویی و بهینه مصرف نمودن را توسط شهروندان دو چندان کرده است.

وی افزود: در شهر عشق‌آباد طبس استقرار سیستم گندزدایی آب ژاول برای نخستین‌بار پس از الحاق این شهرستان به خراسان جنوبی در امور طبس راه‌اندازی شد و کیفیت مطلوب آب آشامیدنی این شهر با شستشو و گندزدایی خطوط انتقال و منابع آب شرب شهر عشق‌آباد در دو نوبت با نظارت مرکز بهداشت صورت می‌گیرد.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: استقرار جایگاه تزریق هیپوکلریت سدیم با نصب پکیج کامل گندزدایی در شهر عشق‌آباد، کلر باقی‌مانده آزاد در اقصی نقاط شبکه این شهر را در محدوده مطلوب قرار داده است.

شهنیا در ارتباط با نحوه نظارت بر ایستگاه‌های ثابت کلرسنجی، تصریح کرد: کیفیت شبکه آب توسط مراقبان بهداشت آب و فاضلاب و با هماهنگی کارشناسان مرکز بهداشت به صورت مشترک و مداوم مورد بازدید و کنترل قرار می‌گیرد و نتایج این اقدام بهداشتی حذف نقاط کور کیفیت شبکه در این شهر بوده است.

انتهای پیام/69017/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول