اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان‌جنوبی:

نگاه آماری آفت و قاتل فعالیت فرهنگی است

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مسئولان دستگاه‌ها نباید تنها به نگاه آماری فرهنگ تکیه کنند چرا که نگاه آماری آفت و قاتل فعالیت فرهنگی است.

نگاه آماری آفت و قاتل فعالیت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی مظهری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی گروه مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف و گستره فرهنگ اعم از دستگاه‌هایی که نهاد فرهنگی دارند و آنهایی که به ظاهر ربط فرهنگی ندارند اما تأثیرگذاری زیادی در فرهنگ دارند است.

وی اذعان داشت: فرهنگ در سخن بسیاری از بزرگان به جو و هوایی که تنفس می‌کنیم تعبیر شده است پس نمی‌توان وجود انسان را از فرهنگ جدا کرد.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌ها نباید تنها به نگاه آماری فرهنگ بسنده کنند چرا که نگاه آماری آفت و قاتل فعالیت فرهنگی است.

مظهری با بیان اینکه کار فرهنگی کاری رسانه‌ای و تبلیغاتی نیست، تصریح کرد: آمار و تعداد چاپ و نشر بعضی  از کتاب‌ها به درستی در دست افراد قرار دارد اما تأثیرگذاری آن بر زندگی و فرهنگ افراد به چند سال بعد می‌رسد که نشان از ضعف فرهنگ است.

وی ادامه داد: نگاه مردم به زندگی و فرهنگ در دراز مدت تغییر می‌کند و فعالیت فرهنگی مختص به اداره‌ها نیست، در آمار نمی‌گنجد و کاری دیر بازده است.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری خراسان‌جنوبی در ارتباط با شعار سال به عنوان سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، متذکر شد: برخی به اشتباه حماسه سیاسی را با پایان انتخابات 24 خرداد تمام شده فرض می‌کنند در حالیکه مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات شاه ‌بیت حماسه سیاسی خواهد بود.

مظهری ادامه داد: حماسه سیاسی در تمام مناسبت‌ها و با حضور پر رنگ مردم و به ویژه نسل جوان ادامه می‌یابد و باید تلاش شود حماسه اقتصادی هم در کنار آن تحقق یابد.

انتهای پیام/69017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول