اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان:

کتابخانه روشندلان زابل فعالیت خود را آغاز کرد

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه روشندلان زابل با 25 نفر عضو، فعالیت خود را آغاز کرده است.

کتابخانه روشندلان زابل فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اسفندیار زیدآبادی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی زابل اظهار داشت: نیم درصد بودجه شهرداری زابل باید طبق مصوبات دولت به نهاد کتابخانه‌ها پرداخت شود اما تا کنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

وی افزود: کتابخانه روشندلان (نابینایان) در زابل با عضویت 25 نفر فعالیت خود را آغاز کرده و تمام امکانات و کتاب‌های متفاوت مخصوص این قشر در آن وجود دارد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: 17 دستگاه در سند نهضت مطالعه مفید مشارکت دارند که دبیر آن نهاد کتابخانه‌های عمومی است اما همه باید به صورت جدی وارد کار شوند.

زیدآبادی بیان داشت: 6 هزار و 385 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی در شهرستان زابل هستند که با توجه به سند توسعه 1404 این میزان باید بیش از 110 هزار نفر باشد.

در پایان این جلسه، محمد حیدری به عنوان رئیس جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان زابل منصوب شد و فاطمه باقری که قبلاً در این سمت بود نیز به عنوان رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان هیرمند منصوب شد.

انتهای پیام/75002/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول