اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌ها صورت گرفت

ارسال 7 هزار نسخه کتاب به کتابخانه مرکزی تبریز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای کتابخانه مرکزی تبریز 7 هزار نسخه کتاب خریداری و ارسال کرد.

ارسال 7 هزار نسخه کتاب به کتابخانه مرکزی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی، حسن خدایی اظهار کرد: اداره کل منابع در راستای تقویت منابع موجود کتابخانه مرکزی تبریز، نسبت به خرید و ارسال این کتاب‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: قرار است خرید ویژه کتاب برای کتابخانه مرکزی تبریز تحت عنوان سهمیه ویژه کتابخانه‌های مرکزی در ماه‌های بعدی نیز ادامه داشته باشد.

خدایی در خصوص طرح سهمیه ویژه کتابخانه‌های مرکزی گفت: در این طرح از تمام کتاب‌های مصوب کارگروه‌های ویژه خرید کتاب، دو نسخه برای کتابخانه‌های مرکزی خریداری می‌شود که بسیاری از عناوین مصوب فقط برای کتابخانه‌های مرکزی خریداری می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کتاب‌های ارسالی توسط همکاران ما در کتابخانه مرکزی تبریز در حال ثبت و آماده‌سازی بوده و کارشناسان منابع و امور کتابخانه‌ها بر نحوه آماده‌سازی این منابع نظارت دارند.

خدایی گفت: در حال حاضر بسیاری از این منابع  به مجموعه کتابخانه اضافه شده و قابل امانت هستند و مابقی آنها با سرعت مناسبی مراحل ثبت و آماده‌سازی را طی می‌کنند و به زودی تمام عناوین ارسالی به مخزن کتابخانه افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول