اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دیتا سنتر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امور برق شمال زنجان با اتصال به فیبر نوری وارد شبکه WAN شرکت توزیع نیروی برق استان شده است.

وی با اشاره به اینکه بستر ارتباطی امور جدیدالاحداث برق شمال زنجان با شبکه WAN شرکت توزیع برق استان از طریق فیبر نوری برقرار شده است، خاطرنشان کرد: این ارتباط با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی فیبر نوری Adss و در مسافتی به طول 4.3 کیلومتر با تلاش پرسنل امور اجرایی و نظارت پیمانکار مربوطه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در این سیستم امکان اتصال و استفاده پرسنل امور برق شمال زنجان به سیستم‌های مکانیزه شرکت با سرعت بالا فراهم می‌شود، تصریح کرد: همچنین امکان بهره‌گیری از دیتا سنتر پشتیبان در امور برق شمال زنجان را نیز به صورت مطمئن فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: دیتا سنتر مجموعه‌ای از سرویس‌گرها، زیرساخت‌های ارتباطی، امنیتی و تجهیزات الکترونیکی است که برای ارائه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس‌های تحت شبکه (اینترنت، اینترانت، اکسترانت) به کار می‌رود.

کاظمی یادآور شد: سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد می‌توانند با به‌کارگیری سرویس‌های ارائه شده از طرف مرکز داده وب‌گاه‌ها، اطلاعات و سرویس‌های مبتنی بر شبکه خود را بر روی اینترنت، اینترانت و اکسترانت راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه مرکز داده بسته به نوع کاربردی که برای آن تعریف شده است می‌تواند به عنوان مرکز پردازشی، مرکز ذخیره داده، مرکز جمع‌آوری داده و یا تمامی این موارد عمل کند، اضافه کرد: مراکز داده بسیار عظیم و متنوعی در سرتاسر شبکه جهانی اینترنت در حال سرویس‌دهی هستند که برخی از آنها استفاده تجاری محدود درون سازمانی دارند و بعضی دیگر در اینترنت به صورت تجاری و یا عمومی قابل استفاده خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: دیتا سنتر پشتیبان موجود در محل ستاد این شرکت نیز در سایتی به مساحت 18 متر مربع با رعایت همه استانداردهای دیتا سنتر در نظر گرفته شده است که با تجهیز سخت‌افزارهای مورد نیاز به زودی راه‌اندازی می‌شود.  

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول