اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق پردیس خبر داد

جمع‏آوری 3 هزار انشعاب برق غیرمجاز در پردیس/ کارگاه‏های خانگی ساماندهی شوند

رئیس اداره برق شهرستان پردیس از جمع‏آوری 3 هزار انشعاب برق غیرمجاز در پردیس خبر داد و گفت: کارگاه‏های خانگی باید ساماندهی شوند.

جمع‏آوری 3 هزار انشعاب برق غیرمجاز در پردیس/ کارگاه‏های خانگی ساماندهی شوند

علی‏رضا احمدوند در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد برخورد با مشترکان پرمصرف برق در این منطقه اظهار کرد: نخستین اقدام در این بخش، شناسایی این افراد به خصوص مشترکان پرمصرف تجاری است.

وی تصریح کرد: در این حوزه، اکیپ‏های بازرسی برای شناسایی این افراد اقدام خواهند کرد و با تذکر به آنها و آموزش برای کم کردن مصرف، اقدام به فرهنگ‏سازی خواهد شد.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس در مورد برخورد با سوء استفاده‏کنندگان از برق مصرفی و گرفتن برق غیرمجاز به شیوه‏های غیرمتعارف نیز گفت: با توجه به فعال بودن اکیپ‏های بازرسی، در حال حاضر جمع‏آوری انشعاب‏های غیرمجاز در شهرستان پردیس شروع شده است.

احمدوند افزود: در عین حال، تشویق افراد خاطی در صورت نداشتن مشکل برای خرید انشعاب طبق قانون نیز در دستور کار قرار دارد. نخستین اقدام در این بخش، ارائه اخطار و قطع برق واحدهای افرادی است که به صورت غیرمجاز از برق تولیدی استفاده می‏کنند.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس اضافه کرد: در صورت تکرار این موضوع، با توجه به پیگیری دادستانی شهرستان پردیس برای از بین نرفتن سرمایه ملی و بیت‏المال، خاطیان به مراجع قضایی معرفی می‏شوند. در شهرستان پردیس در سال گذشته، انشعاب‏های برق 3 هزار واحد متخلف جمع‏آوری شد.

وی اظهار کرد: با توجه به فعالیت کارگاه‏های غیرمجاز زیرزمینی در سطح شهرستان پردیس که خارج از کنترل است، این واحدها هستند که بیشترین آسیب را به شبکه می‏زنند.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس افزود: در شمار زیادی از منازل مسکونی پردیس به نوعی کارگاه‏های تزریق پلاستیک که یکی از پرمصرف‏ترین دستگاه‏ها را دارند، ایجاد شده است و این‏ها از برق غیرمجاز نیز استفاده می‏کنند.

احمدوند بیان داشت: در این خصوص باید با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین اداره‏های مرتبط در شهرستان پردیس، باید بتوانیم با شناسایی و معرفی این کارگاه‏ها به مراجع قضایی از سوء استفاده سودجویان جلوگیری کنیم.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس گفت: این اقدام باید صورت گیرد تا از آسیب رساندن کارگاه‏های غیرمجاز به شبکه‏های برق شهرستان جلوگیری شود.

انتهای پیام/2568/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول