اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک:

دستگاه قضا با تمام توان برای برقراری امنیت تلاش می‌کند

معاون فرماندار بستک گفت: دستگاه قضایی در شهرستان بستک با تمام توان خود در راستای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند.

دستگاه قضا با تمام توان برای برقراری امنیت تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی صبح امروز در همایشی که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان و هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: در آستانه سالگرد فاجعه هفتم تیر سال 1360 قرار داریم که در آن روز 72 نفر از بهترین یاران امام راحل(ره) و در رأس آن شهید بهشتی قرار دارد که در آتش کینه دشمنان انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی افزود: قوه قضائیه با تفکر شهید بهشتی شکل گرفت و شهید بهشتی همواره در عمر مبارک خویش با تقوا و ولایت‌مداری در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مانند تمام شهدا و رزمندگان دیگر از آرمان‌ها، اهداف و مقاصد بلند انقلاب اسلامی ایران پاسداری می‌کردند.

معاون فرماندار بستک بیان داشت: به دست آوردن رضایت مردم و در نتیجه رضایت خداوند آن زمان عملی خواهد بود که قوه قضائیه باید در دادخواهی‌ها، اجرای عدالت و حدود اسلامی، پیاده کردن حقوق اسلام را مدنظر داشته باشد.

دهقانی ادامه داد: برخورداری قضات از دانش لازم و تجربه کافی در کنار توانمندی و کارآیی مسئولان قضایی با بهره‌گیری از آخرین یافته‌های علم مدیریت نقش بسزایی در توفیق و کارآمدی این قوه ایفا می‌کند که شرط اجتهاد، مدیر و مدبر بودن در اصول قانون اساسی برای مسئولان قضایی و قضات، ناظر بر همین معناست.

وی به ضریب بسیار بالای امنیتی در شهرستان بستک اشاره کرد و اضافه کرد: سایه پوشش امنیت و عدالت از دورترین نقاط روستایی تا مرکز شهرستان پوشش اندخته است و بستر تمام فعالیت های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان فراهم است.

وی در پایان از خدمات و تلاش های دستگاه قضا در شهرستان بستک برای برخورد با قانون شکنان در عرصه های مختلف قدردانی کرد.

انتهای پیام/88006/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول