اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق آبادان:

تاسیسات برق مناطق شرکتی آبادان بر عهده پالایشگاه است

رئیس اداره برق آبادان گفت: تمام کارهای خدماتی برق منازل و مناطق شرکتی این شهرستان بر عهده پالایشگاه است.

تاسیسات برق مناطق شرکتی آبادان بر عهده پالایشگاه است

اکبر ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به ایجاد مشکل و قطعی برقی که چند روز اخیر در منطقه شرکتی ایستگاه هشت آبادان رخ داده بود، مسئولان برق پالایشگاه اقدام کردند و خطوط برق این منطقه را که مجزا از شبکه برق شهری است تعمیر و خاموشی را برطرف کردند.

وی افزود: مناطق شرکتی این شهرستان از یک ایستگاه و از طریق اداره برق، انشعابات مورد نیاز را دریافت می‌کنند و در ادامه تمام کارهای خدماتی برق منازل و مناطق شرکتی بر عهده پالایشگاه است.

رئیس اداره برق آبادان تصریح کرد: برق مناطق شرکتی به طور کامل از مناطق شهری مجزاست و در این خصوص اداره برق شهرستان هیچ دخالتی در امور تعمیراتی و خاموشی و روشنایی برق مناطق شرکتی ندارد.

رئیس اداره برق آبادان در پایان خاطرنشان کرد: البته در راستای رفع مشکلات برق مناطق مسکونی و تجاری شرکتی همه تلاش خود را به کار می‌بندیم و با مسئولان برق پالایشگاه نیز هماهنگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها در زمینه برق‌رسانی است که تاکنون نیز در حد توان به وظایف خود عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول