اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

سلامت کامل قضایی در کهگیلویه و بویراحمد برقرار است

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و و بویراحمد گفت: در استان ما سلامت کامل در دستگاه قضایی حاکم است.

سلامت کامل قضایی در کهگیلویه و بویراحمد برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی جمادی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش در دفتر حزب جمهوری اسلامی واقع در سرچشمه تهران که امروز با حضور مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: بهشتی به قول شهید باهنر معمار اصلی شاکله حکومت اسلامی در ایران با حضور مقتدرانه در مجلس خبرگان و هدایت آن مجلس برای تصویب قوانین مهم و حیاتی در کشور بود.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه گفت: شهید بهشتی با اقتدار و بینش بالایی که داشت قانون اساسی جمهوری اسلامی را با مدیریت بی‌نظیر خود در مجلس خبرگان رهبری تدوین و تنظیم کرد.

جمادی در ادامه به نقش دستگاه قضایی و وظایفی که دارد پرداخت و گفت: آن‌چه که در دستگاه قضایی استان بیش از هر چیز وقت خود را بر روی آن گذاشته‌ایم موضوع سلامت دستگاه است.

وی از برقراری سلامت کامل در این دستگاه در کهگیلویه و بویراحمد سخن به میان آورد و افزود: برای سلامت دستگاه قضایی بیش از هر چیز به موضوع پیشگیری از جرم اعتقاد داشته‌ایم و معتقدیم هر چه کمتر جرم اتفاق بیفتد سلامت دستگاه قضایی بیشتر و کامل‌تر می‌شود.

جمادی لزوم فرهنگ‌سازی برای ورود کمتر پرونده‌ها به دادگستری را از برنامه‌های مهم دانست و گفت: هر چه افراد بیشتر به شرح وظایف آشنا باشند و روابط قضایی را بهتر و بیشتر بدانند و بشناسند کار ما در دستگاه قضایی آسان‌تر خواهد بود.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سعی کرده‌ایم که با برنامه‌هایی که داشته‌ایم جرم کمتری در استان رخ دهد که مؤید آن تنها اضافه شدن سه درصدی پرونده‌ها در سال گذشته نسبت به سال 90 بوده است.

جمادی یکی دیگر از دستاوردها را مختومه شدن هر چه سریع‌تر پرونده‌ها دانست و گفت: در سال گذشته در موفقیتی دیگر نسبت به سال 90 رشد 15 درصدی مختومه شدن پرونده‌ها را داشته‌ایم.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای حکم مجرمین در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از دیگر دستاوردهای دستگاه قضایی استان دانست و گفت: در سال 91 اجرای حکم در ملأ عام با قدرت و قوت اجرا شد که آرامش خاطر خانواده‌ها و مردم را به همراه داشت.

جمادی از جلسات مربوط به پیشگیری جرم به طور مرتب در این استان با حضور همه اعضا و به صورت عملیاتی خبر داد و گفت: برای نمونه در زمینه ماه مبارک رمضان فردا اولین نشست خود را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول