اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق ناحیه جنوب در گفت‌وگو با فارس:

سرقت روزانه 13 مورد خطوط برق در آبادان/ سیم دزدی به معضل تبدیل شده است

مدیر برق ناحیه جنوب گفت: در نقاط مختلف شهرستان آبادان روزانه شاهد 13 مورد سرقت خطوط برق هستیم که این امر به معضلی لاینفک مبدل گشته است.

سرقت روزانه 13 مورد خطوط برق در آبادان/ سیم دزدی به معضل تبدیل شده است

عبدالرحیم جهان‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص قطعی برق در برخی مناطق شهر آبادان با وجود گرمای 50 درجه‌ای هوا اظهار کرد: اداره برق شهرستان آبادان با وجود همه تلاش‌هایی که در خصوص ایجاد روشنایی در سطح شهرستان انجام می‌دهد اما متاسفانه باز هم مشکلاتی غیرقابل پیش‌بینی رخ داده و نقاطی از شهر دچار خاموشی می‌شوند.

وی درباره علت اصلی قطعی برق در برخی از نقاط شهرستان عنوان کرد: سرقت کابل‌ها و سیم‌های برق در بسیاری از مناطق شهرستان دلیل اصلی قطعی برق است که متاسفانه اداره برق به دلیل عدم همکاری برخی مردم با این معضل همیشگی همچنان دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیر برق ناحیه جنوب تصریح کرد: این معضل مناطقی از شهر را خاموش و مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند که این امر در فصل تابستان و با توجه به شدت هوای گرم بیشتر نمایان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شهرستان آبادان روزانه شاهد 13 مورد سرقت خطوط برق هستیم که این امر به معضلی لاینفک مبدل گشته است.

جهان‌بین در پایان با تشکر از تعامل مطلوب مردم با اداره برق و مسئولان مرتبط، از شهروندان خواست در صورت مشاهده سرقت سیم‌های برق بی‌تفاوت نباشند و موارد را به اداره برق شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 72001/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول