اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان خبر داد

ارائه 217 پیشنهاد جدید در صنعت برق سمنان/ 90 درصد هدف‏گذاری‏ها محقق شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از ارائه 217 پیشنهاد جدید در صنعت برق سمنان خبر داد و گفت: 90 درصد هدف‏گذاری‏ها در این حوزه محقق شده است.

ارائه 217 پیشنهاد جدید در صنعت برق سمنان/ 90 درصد هدف‏گذاری‏ها محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در سومین نشست کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری این شرکت گفت: ایجاد روحیه مشارکت‏جویانه فردی و گروهی در کارکنان و بسیج و سازماندهی فکر افراد و بهره‏گیری مناسب از خلاقیت‏های آنها موجب بهبود فرآیندها و ارتقای خدمات می‏شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ پیشنهاددهی در شرکت توزیع برق استان سمنان نهادینه شده است، افزود: در سه ماهه اول امسال، 217 پیشنهاد ارائه شده که به لحاظ تعداد به 90 درصد هدف‏گذاری در سال جاری دست یافته‏ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از کارکنان پیشنهاددهنده تقدیر کرد و اذعان داشت: برخی از پیشنهادهایی که تاکنون دریافت شده، موجبات نوآوری در نحوه خدمات‏دهی به مشترکان برق را فراهم کرده است.

در این نشست، 38 مورد پیشنهاد ارائه شده به کمیته نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان که از طریق داوران کارشناسی شده مورد بررسی قرار گرفته و 9 ایده مصوب، به واحدهای ذیربط ارسال شد تا اجرایی شود.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول