اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد خبر داد

18 اردوگاه کشوری میزبان دانشجویان و دانش‌آموزان

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گفت:‌ 18 اردوگاه کشوری کمیته امداد در مناطق مختلف میزبان دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها در فصل تابستان است.

18 اردوگاه کشوری میزبان دانشجویان و دانش‌آموزان

بهروز مهربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از مهمترین اردوگاه‌های ما اردوگاه ثامن مشهد، اردوگاه استان‌های شمالی به‌ویژه مازندران و گیلان و اردوگاه‌های واقع شده در سایر مناطق است که همه ساله در فصل تابستان میزبان هزاران جوان و نوجوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی است.

وی با بیان اینکه هر هفته به طور میانگین در این اردوگاه‌ها میزبان سه هزار دانش‌آموز و دانشجو خواهیم بود، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تابستان امسال قبل و بعد از ماه مبارک رمضان 70 هزار نفر جوان، نوجوان و خانواده‌های آن‌ها از برنامه‌های اردویی کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه در سطح کشور 120 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و از حمایت‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند هستند، گفت: ما در طول سال به این دانشجویان خدمات آموزشی،‌ فرهنگی، تربیتی، کلاس‌های مهارت‌آموزی، فنی و حرفه‌ای و کسب آمادگی برای ازدواج ارائه می‌کنیم که امیدواریم نتیجه و ثمره آن تشکیل خانواده و تحکیم این مجموعه باشد.

مهربانیان افزود:‌ برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کانون‌ها، اردوگاه‌ها و مراکز پذیرش تمهیدات و مقدمات لازم را فراهم کردیم تا در طول تابستان میزبان بیش از 200 هزار جوان از سراسر کشور باشیم تا اوقات فراغت خود را به بهترین نحو و در مسیر تعمیق باورهای دینی، ارزشی و اسلامی پر کنند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 702 کانون به صورت دائم و موقت و همچنین 580 کانون جوانان پیرو ولایت در سطح کشور در ایام تابستان فعالیت می‌کنند که در همه این کانون‌ها سعی شده است با برنامه‌های مختلف و در 30 آیتم تعیین شده میزبان جوانان و نوجوانانی باشیم که می‌خواهند بهترین ایام خود را سپری کنند.

انتهای پیام/62007/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول