اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیجار عنوان کرد

حمایت کمیته امداد بیجار از 3200 خانواده مددجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار گفت: در حال حاضر 3 هزار و 235 خانوار بیجاری زیرپوشش برنامه‌های مختلف کمیته امداد قرار دارند.

حمایت کمیته امداد بیجار از 3200 خانواده مددجو

محمدرضا یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های زیرپوشش در اولویت برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی این شهرستان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان به ویژه در زمینه‌های اشتغال و تولید موجب افزایش چرخه اقتصادی می‌شود.

به گفته یاوری، معیشت، مسکن و شغل از جمله نیازهای عمده انسان است که مهم‌ترین وظیفه کمیته امداد بر آورده کردن این نیازها و تلاش در راستای ارتقاء خودباوری در بین مددجویان است.

پرداخت 45 میلیارد ریال تسهیلات

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان زیرپوشش این نهاد تصریح کرد: در راستای ایجاد 625 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در بیجار  45 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

یاوری به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه حمایت از ایتام نیز اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان و هفته ایتام افراد خیر و نوعدوست بیجار با مراجعه به این نهاد و پرکردن فرم‌های مربوطه و تعیین مبالغ مشخص تعدادی از ایتام این شهرستان را زیرپوشش قرار می‌دهند.

مدیر کمیته امداد بیجار به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد بیجار اشاره کرد و بیان داشت: توانمندسازی و ارتقای سطح فرهنگی و منزلت اجتماعی خانواده‌های مددجو از مهم‌ترین سیاست‌های برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است.

وی تصریح کرد:‌ به منظور تحقق این مهم برنامه‌های مختلفی همچون آموزش خانواده‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مستمر در دستور کار این نهاد در بیجار قرار گرفته است.

وی در ادامه بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد تاکید کرد و بیان کرد: هر ساله با شروع  تعطیلات تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و عقیدتی در کانون پیرو ولایت بیجار برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با در اختیار داشتن اعتبارات کافی در راستای خدمات‌رسانی موثر به خانواده‌های زیرپوشش بتوانیم از برکات مادی و معنوی برنامه‌ها برخوردار و با شناسایی افراد نیازمند زمینه توانمندسازی و خودکفایی آنان را در این شهرستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول