اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

برگزاری 130 دوره آموزشی ویژه کارکنان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در سال گذشته 130 دوره آموزشی برای کارکنان این نهاد برگزار شده است.

برگزاری 130 دوره آموزشی ویژه کارکنان کمیته امداد قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، هدایت صفری با اشاره به برنامه‌های آموزشی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برای کارکنان، اظهار داشت: در دنیای معاصر و هزاره سوم موضوع آموزش‌های ضمن خدمت به کارکنان در سازمان‌ها در راستای حفظ و نگهداشت سرمایه انسانی و بهبود عملکردها، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بنا به رسالت الهی خویش برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به جامعه هدف و در راستای افزایش توانایی‌های علمی و تخصصی کارکنان و آشنایی آنان با علوم و فنون روز، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای کارکنان خود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: طی سال گذشته مجموعاً 130 دوره آموزشی در استان قزوین برگزار شد که نسبت به مدت مشابه سال 90 بیش از 300 درصد رشد داشته است.

صفری با بیان اینکه ممکن است یک همکار بنا بر ضرورت در چند دوره آموزشی این نهاد شرکت کرده باشد، تصریح کرد: مجموعاً دو هزار و 780 نفر از کارکنان این نهاد در برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی شرکت داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال 90 حدود 175 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، دوره‌های آموزشی برگزار شده در سال 91 را شامل دوره‌های فنی و تخصصی، مدیریت، عمومی و ارزشی برشمرد و یادآور شد: به طور میانگین برای هر نفر از کارکنان 161 ساعت آموزش ارائه شده است که این رقم نسبت به سال 90 بیش از 59 درصد نیز رشد داشته است.

انتهای پیام/77002/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول