اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین خبر داد

کمک 433 میلیون ریالی حامیان طرح محسنین به کمیته امداد ورامین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین گفت: حامیان نوع‌دوست طرح محسنین بیش از 433 میلیون و 480 هزار ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین کمک کردند.

کمک 433 میلیون ریالی حامیان طرح محسنین به کمیته امداد ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، کریم محمودی اظهار داشت: کمیته امداد به منظور حمایت بهتر از خانواده‌‌های زیرپوشش این نهاد از ظرفیت‌های مردمی بهره‌ گرفته و به همین منظور سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین با اشاره به اجرای طرح محسنین خاطرنشان کرد: حامیان این طرح در کنار فرزندانی هستند که دست تقدیر آنها را از نعمت پدر محروم کرده و چشمانی منتظر و قلب‌هایی آکنده از درد هستند که به‌گونه‌ای دیگر سایه وجود پدری مهربان و فداکار از زندگیشان دور است و یا فرزندانی که پدرشان به‌دلیل کهولت، بیماری و از کارافتادگی توان اداره زندگی را ندارند.

وی تصریح کرد: حامیان نوع‌دوست طرح محسنین بیش از 433 میلیون و 480 هزار ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورامین کمک کردند که این مبلغ به 914 خانوار از خانواده‌های طرح محسنین به‌صورت نقدی پرداخت شد.

محمودی بیان داشت: همچنین مبلغ 38 میلیون و 880 هزار ریال در قالب سبدهای کالایی برای کمک به معیشت 21 خانوار دریافت شده که بین آنان توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین اضافه کرد: برای کمک به خرید جهیزیه دو نوعروس با حمایت این کمیته نیز مبلغ 30 میلیون ریال از حامیان نیکوکار دریافت شد که به آنان اهدا شد.

وی در ادامه افزود: برای اعزام چهار نفر از مادران سرپرست خانوار به مشهد مقدس مبلغ 10 میلیون ریال از حامیان دریافت شد و همچنین 60 کیلوگرم گوشت قرمز و 50 عدد مرغ تازه به ارزش 22 میلیون و 900 هزار ریال بین 55 خانوار توزیع شده است.

محمودی، کسب رضای الهی، عمل به سیره نبوی و احیای فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان را از اهداف اجرای طرح محسنین دانست و یادآور شد: ارتباط عاطفی بین دو قشر برخوردار و غیر برخوردار جامعه، کاهش آلام روحی و ذهنی خانواده‌های نیازمندان از اهداف، آرمان‌ها و ضرورت‌های اجرای این طرح است. 

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول