اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کرمان:

2045 نفر در سامانه اشتغال کمیته امداد کرمان ثبت‌نام کردند

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو هزار و 45 متقاضی در سامانه خوداشتغالی کمیته امداد استان کرمان ثبت‌نام کرده‌اند.

2045 نفر در سامانه اشتغال کمیته امداد کرمان ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد علیزاده ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه و اشتغال استان کرمان با اشاره به واگذاری اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: طی مرحله نخست اجرای این طرح، دو هزار و 45 نفر از طریق سامانه کمیته امداد امام خمینی در استان کرمان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به معرفی 197 متقاضی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات اظهار داشت: 31 نفر تاکنون تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان این‌که در حال حاضر پرونده یک‌هزار و 400 نفر کامل شده و آماده معرفی به بانک است، تصریح کرد: 614 نفر از مجموع ثبت‌نامی‌های واجد شرایط نبودند و از مجموعه حذف شدند.

وی افزود: عمده اشتغال روستاییان مربوط به کشاورزی و دامپروری است که به صورت خرد صورت می‌گیرد و صنعتی نیستند.

علیزاده ادامه داد: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اشتغال هنوز باز نشده اما کمیته امداد امام خمینی استعدادیابی‌ها و امکانات‌سنجی را انجام داده و در این راستا 11 هزار پرونده تهیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم نیز به کمک جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه‌ای به متقاضیان ارائه شده تا بعد از ثبت‌نام نهایی و دریافت تسهیلات بتوانند کار خود را آغاز کنند.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: سعی ما بر این است که از ایجاد شغل‌های تکراری جلوگیری کنیم و به ایده‌های جدید بپردازیم.

علیزاده عدم پذیرش بانک‌ها را از جمله مشکلات موجود عنوان کرد و عنوان کرد: سال گذشته 135 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در نظر گرفته شده بود که در مجموع 73 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شد.

انتهای پیام/80017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول