اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه مطرح کرد

خروج تدریجی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه ‌

مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در راستای حمایت از اشتغال خانواده‌های تحت حمایت تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان این نهاد حمایتی اعطا شده است و با رسیدن به استقلال مالی به تدریج از چرخه حمایت خارج خواهند شد.

خروج تدریجی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه ‌

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: 59 طرح اشتغال‌زایی جهت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان شهرستان در سه ماهه اول سال جاری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه خاطرنشان کرد: در راستای توانمند سازی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت تسهیلات خوداشتغالی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به اشتغال مددجویان تحت حمایت است اذعان داشت: در این خصوص اجرای طرحهای خودکفایی و اشتغال‌زایی در سرفصل‌های مختلف در شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.

وی اجرای 59 طرح اشتغالزایی در سه ماهه نخست سال جاری را متذکر شد و گفت: این طرح ها در سرفصل‌های دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، مغازه داری، پرورش زنبور عسل، صنفی و صنعتی می‌باشد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را بالغ بر 5 میلیارد و 470 میلیون ریال عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرح‌ها، مددجویان به خودکفایی و استقلال مالی رسیده و به تدریج از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

رحیمی‌نیا هم‌چنین از جمع‌آوری بیش از 32میلیون ریال زکات از مردم این شهرستان در سال جاری خبر داد.

وی در ادامه افزود:  کمیته امداد کهگیلویه با برگزاری جلسات متعدد ستاد احیاء زکات شهرستان در دفتر امام جمعه، برگزاری جلسه با طلا فروشان و عاملین زکات و با همکاری فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، دهیاران و شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان نسبت به آگاه‌سازی مردم در خصوص احیاء این فریضه الهی گام مثبتی برداشته است.

رحیمی‌نیا کمک به ایتام و مردم فقیر هر منطقه و صرف در جاهای عام‌المنفعه را از جمله موارد مصرفی زکات جمع‌آوری شده برشمرد

انتهای پیام/82016/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول