اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری:

8.5 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 8.5 درصد جمعیت استان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

8.5 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری زیر پوشش کمیته امداد است

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 یتیم زیر 17 سال در این استان تحت پوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند که بیش از 9 هزار حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی سرانه دریافتی ایتام این استان را یک میلیون 800 هزار ریال عنوان کرد و گفت: افزایش سرانه دریافتی ایتام با جذب حامیان جدید در ایام شعبان و رمضان از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

رستگار با بیان اینکه در حال حاضر 10 درصد حامیان ایتام این استان، خارج از کشور هستند، افزود: در حال حاضر 8.5 درصد جمعیت استان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از ایجاد یک‌هزار و 500 فرصت شغلی در بخش مشاغل خانگی استان خبر داد و گفت: برای توانمندسازی این مددجویان 35 میلیارد ریال هزینه شد.

رستگار با اشاره به اختصاص 125 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد استان، افزود: سال گذشته 12 هزار متقاضی روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر در سامانه مشاغل خانگی این نهاد در استان برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند.

وی افزود: امسال کمیته امداد با اعطای تسهیلات این افراد را در خارج شدن از چتر حمایتی کمیته امداد یاری می‌کند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول