اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد:

650 هزار حامی سرپرستی ایتام کمیته امداد را در سطح کشور برعهده دارند

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کشور گفت: 650 هزار حامی، سرپرستی 250 هزار یتیم تحت حمایت این نهاد را در سراسر کشور برعهده دارند.

650 هزار حامی سرپرستی ایتام کمیته امداد را در سطح کشور برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا نوروزی جعفری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با حامیان ایتام کمیته امداد امام خمینی گلستان اظهار داشت: در سال‌جاری جذب حامی برای ایتام فاقد حامی، اجرای طرح اکرام محسنین و برگزاری محافل حامیان با ایتام از مهمترین برنامه‏ها در این نهاد است.

وی حامی خانواده‏های مددجو و امداد را سه محور در توسعه طرح‏های اکرام دانست و خاطرنشان کرد: اتصال این سه حلقه امداد را در جذب حامی و خیران کمک خواهد کرد و امید داریم با برنامه‏های پیش‏بینی شده شاهد افزایش کمک برای خانواده ‏های نیازمند باشیم.

بیشتر حامیان ایتام از اقشار فرهنگی جامعه هستند

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه 11 درصد حامیان ایتام دارای مدارک تحصیلی فوق لیسانس هستند، گفت: بیشتر حامیان طرح‌های اکرام این نهاد را اقشار فرهنگی جامعه تشکیل می‏دهند.

نورزی از گسترش شبکه خیرین در سطح کشور خبر داد و افزود: فعالیت‏های  این شبکه به منظور تبلیغ طرح‏های اکرام در بین خانواده‏ها و از طریق حامیان در فضای معنوی ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

توجه به توزیع عادلانه خدمت در بین خانواده‌های نیازمند

وی توزیع عادلانه خدمت در بین خانواده‏های نیازمند را از دیگر موضوعات مورد توجه برشمرد و افزود: باید با حضور در بین خانواده‏ها و شناسایی مشکلات آن‌ها را در بخش‏های مختلف یاریگر باشیم تا شاهد پویایی و شادابی خانواده‏های تحت حمایت امداد باشیم.

در ادامه این جلسه حامیان پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص توسعه طرح‏های اکرام ایتام و محسنین بیان کردند و تبلیغات و توسعه طرح اکرام، هماهنگی با ادارات و اصناف، شفاف‌سازی خدمات امداد برای مددجویان، تشکیل شورای مشورتی حامیان، اعتمادسازی بین حامیان و ... از جمله پیشنهادات ارائه شده توسط حامیان ایتام تحت حمایت کمیته امداد گلستان بوده است.

در این جلسه 15 حامی ایتام استان، قائم مقام و معاونین کمیته امداد گلستان حضور داشتند.

انتهای پیام/83004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول