اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

مددجویان کمیته امداد چرام 400 مورد طرح دامپروری فعال دارند

رئیس کمیته امداد چرام از فعال بودن 408 طرح فعال دامپروری اجرا شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

مددجویان کمیته امداد چرام 400 مورد طرح دامپروری فعال دارند

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از فعال بودن 408 طرح فعال دامپروری اجرا شده توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: از مجموع 533 طرح اشتغال فعال در شهرستان چرام دامپروری بالاترین میزان طرح‌های اشتغال این نهاد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از مجموع یک‌هزار و 290 طرح اشتغال اجرایی شده از سوی کمیته امداد چرام هم اکنون 533 طرح فعال است که 408 مورد آن در زمینه دامپروری است.

مظاهری با اشاره به طرح‌های اشتغال این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنفی و صنعتی بیان داشت: در حال حاضر علاوه بر طرح‌های فعال دامپروری، 20 طرح کشاورزی، چهار طرح صنفی و صنعتی، 101 طرح در بخش‌های صنایع دستی فعال است.

این مسئول تصریح کرد: در سال جاری 39 طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال از طرف کمیته امداد جهت مددجویان اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام متذکر شد: 3 میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارات مذکور از محل منابع بانکی و 100 میلیون ریال نیز از محل منابع کمیته امداد به اجرای این طرح‌ها اختصاص یافته است.

انتهای پیام/82002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول