اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی مهمترین سیاست کمیته امداد در سال‌جاری

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای پیشبرد اهداف کمیته امداد و به منظور ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه، اعتمادسازی، جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی از مهمترین سیاست‌های سال‌جاری این نهاد است.

جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی مهمترین سیاست کمیته امداد در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشستی که با حضور شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاوران معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور، برگزار شد، گفت: کمیته امداد امام خمینی به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه، ترویج فرهنگ انفاق و هدایت کمک‌های مردمی در جهت بهبود وضعیت معیشتی محرومان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی و به منظور ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه، اعتمادسازی، جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی از مهمترین سیاست‌های سال‌جاری این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه و با بسیج مردمی و بهرهمندی از همدلی‌ها، توانایی‌ها و منابع مردمی در راستای مبارزه با فقر و محرومیت به اجرا در می‌آید.

فرهادی عنوان کرد: همه ما در هر جایگاهی بخصوص در حوزه مشارکت‌ها باید به کار خود باور و برای انجام خدمت انگیزه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید برای جلب مشارکت‌های مردمی با تمام ظرفیت‌ها وارد شده و در همه سرفصل‌ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

فرهادی افزود: باید تلاش کنیم قوه ارتباط و جاذبه بین حوزه‌ها و همکاران برقرار شود تا همه با تعامل و همکاری با هم نیازهای مردم را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حامی‌یابی برای ایتام گفت: نگهداری حامی مهم‌ترین کار است و نه تنها حوزه حمایت بلکه هر کدام از حوزه‌ها می‌توانند بیشتر از حوزه معاونت حمایت و توسعه مشارکت‌های مردمی در این امر تلاش کند.

علی جلیلیان مشاور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور هم در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت‌های مردمی در کمک به نیازمندان گفت: امدادگران به عنوان حلقه بین نیازمندان و متمکنین هستند و باید با فرهنگ‌سازی در بعد اعتقادی و راهبردی برای جذب و توسعه مشارکت‌های عمومی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: برای تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی باید راهکارهای لازم به همکاران آموزش داده شود و بر کارها نظارت کنیم و نقاط ضعف را تذکر دهیم تا این فرهنگ نهادینه و به صورت اتوماتیک و هوشمندانه عمل شود.

جلیلیان لزوم فرهنگ‌سازی را سه گزینه تعامل، ترویج و توسعه عنوان کرد و گفت: تعامل مفید و اثربخش باعث توسعه و رواج کارها و برنامه‌ها می‌شود.

رضا معاونی‌پور مشاور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور نیز در این نشست با اشاره به طرح مسجدمحوری در رابطه با توسعه مشارکت‌های مردمی، گفت: مسجدمحوری باید مساوی با محله‌محوری باشد و ارائه خدمات در محله‌ها انجام شود و در هر شهرستان دو مسجد به عنوان پایگاه مشخص شود.

وی خواستار حضور پررنگ همه بخش‌ها با هم شد و گفت: با حضور ملموس همه همکاران اهداف مشارکت‌ها در این استان تحقق پیدا می‌کند و این فرهنگ باید به صورت همگانی نهادینه شود تا منجر به رشد و شکوفایی و رسیدن به نتیجه شود.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول