اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش قزوین پیش‌بینی کرد

افزایش 50 درصدی مسافران در قزوین

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش‌بینی کرد: تعداد مسافران در ایام تعطیلات تابستانی سال 92 نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این استان 50 درصد افزایش یابد.

افزایش 50 درصدی مسافران در قزوین

حسین همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تعداد مسافران در ایام تعطیلات تابستانی سال گذشته 26 هزار و 656 نفر بوده است، اظهار داشت: پیش‌بینی‌ می‌شود این آمار در تابستان سال جاری 50 درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته 23 هزار و 470 نفر و در سال جاری 37 هزار و 59 نفر بوده است، ابراز کرد: این آمار بیانگر افزایش 60 درصد تعداد مسافران در تعطیلات نوروز 92 نسبت به سال 91 است.

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه 20 درصد تعداد مراکز اسکان موقت فرهنگیان در تعطیلات نوروز 92 نسبت به سال گذشته افزایش یافته بود، عنوان کرد: این امر موجب شد تا امکانات بیشتری برای اسکان مسافران در این مراکز فراهم شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: امسال نیز تعداد اسکان موقت فرهنگیان در ایام تعطیلات تابستان سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته در استان قزوین افزایش یافته تا مسافران در رزرو اسکان خود در این استان با مشکلی مواجه نشوند.

همتی یادآور شد: مسئولان مربوطه در ستادهای موقت فرهنگیان استان قزوین آمادگی کامل برای پذیرش همه مسافران اعم از فرهنگیان، کارمندان دولتی و آزاد را دارند و هیچ مشکلی برای اسکان آنان در ایام تعطیلات سه ماه تابستان در این استان وجود ندارد.

رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه کیفیت نظافت اسکان‌های موقت فرهنگیان در استان قزوین در حد مطلوبی است و مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش استان قزوین تلاش می‌کنند که این خدمات را ارتقا دهند، اذعان داشت: امسال رسیدگی به بهداشت این اسکان‌ها نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/77009/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول