اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اداره کل گردشگری مازندران در بهشهر:

بهشهر آماده پذیرایی از مسافران است / خانه‌های مسافرپذیر ساماندهی می‌شوند

سرپرست دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهشهر، گفت: 26 واحد اقامتی، پذیرایی و تفریحی در این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.

بهشهر آماده پذیرایی از مسافران است / خانه‌های مسافرپذیر ساماندهی می‌شوند

قربانعلی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به وجود مناطق زیبای تفریحی و تاریخی در این شهرستان، اظهار داشت: بهشهر با داشتن هشت منطقه نمونه گردشگری و ده‌ها نقطه تاریخی و هدف گردشگری، رودها و چشمه‌سار‌های فراوان نظیر گوهر تپه، غارهای هوتو و کمربند، عباس‌آباد، خلیج و تالاب میانکاله، سنگ نو، چشمه سارهای «سرخ‌اُ»، «سِمبی»، «جِزی» و « اِسبه‌اُ» در مناطق زیبای جلگه‌ای و کوهستانی، جایگاه ارزشمند و قابل ملاحظه‌ای در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران و کشور دارد.

وی افزود: مسئولان، سرمایه‌گذاران و افراد بومی باید نسبت به این مواهب بیش از پیش توجه به خرج داده و از ظرفیت‌های منحصر‌به‌فرد آن برای ایجاد رونق اقتصادی شهرستان استفاده کنند.

این مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو، اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه رمضان را در پیش داریم، به‌زودی بخش‌نامه‌هایی را به واحدهای پذیرایی ابلاغ می‌کنیم که ضمن توجه به حرمت این ماه مبارک، علاوه بر داشتن مجوز فعالیت رسمی، باید مجوز فعالیت در ماه رمضان را هم داشته باشند.

حیدری در ادامه گفت: 26 واحد اقامتی-تفریحی  و پذیرایی و دو دفتر خدمات مسافرتی و تورگردانی در بهشهر داریم که مشخصات آنها در قالب بروشورهایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد یا به‌صورت بنر در ورودی‌های شرق و غربِ شهرستان نصب می‌شود.

سرپرست دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهشهر در ادامه، تصریح کرد: به‌ طور کلی 18 واحد پذیرایی بین راهی داریم که درجه یک هستند، از واحد‌های اقامتی هم هتل صدرا در سواحل و هتل بهشهر در مرکز شهر همچنین در صورت لزوم از مدارس برای اسکان مسافران استفاده خواهد شد.

وی افزود: پارک 22 بهمن در ایام نوروز و تابستانِ هر سال، یکی از مکان‌های بازِ اقامتی است اما تامین امنیت مسافر برای ما از هر چیز دیگری مهم‌تر است و به همین دلیل، در این باره از نیروهای خدوم انتظامی کمک خواهیم گرفت.

حیدری همچنین بر بازدید‌های سرزده و مستمر ستاد تسهیلات سفر از واحد‌های اقامتی، پذیرایی، طرح‌های دریا و مناطق نمونه گردشگری تاکید کرد و گفت: سلامت، امنیت، رفاه، آرامش و رضایت مسافران هدف این ستاد است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهشهر در پاسخ به اینکه آیا با توجه به کمبود واحدهای اقامتی در بهشهر، فکری برای نحوه فعالیت افرادی که خانه‌های استیجاری در اختیار مسافران قرار می‌دهند، شده است، گفت: به‌زودی در این باره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، مالکان خانه‌های استیجاری باید ثبت‌تام کنند و ساماندهی شوند.

وی در پایان گفت: با فعالیت‌های غیر‌مجاز و بدون هماهنگی افراد در این زمینه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/86001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول