اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

بهبود وضعیت تردد مسافران در جاده چالوس ضروری است

استاندار البرز بر بهبود وضعیت تردد مسافران در جاده چالوس تأکید کرد.

بهبود وضعیت تردد مسافران در جاده چالوس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در ستاد ساماندهی مشکلات ترافیکی محور چالوس اظهار داشت: جاده چالوس یکی از زیباترین و پرترددترین جاده‌های جهان محسوب می‌شود که گردشگران و مسافران بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری در این محور و تردد بسیاری از مسافران و گردشگران از این جاده اقدامات اساسی و زیرساختی مناسبی در این جاده صورت نگرفته است و با توجه به حجم ورودی خودرو به این جاده مشکلات ترافیکی بسیاری را شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در فصل تابستان و ایام تعطیلات نوروز شاهد حضور بسیاری از مردم و گردشگران از نقاط مختلف کشور و دنیا به این جاده هستیم لذا باید تدابیر لازم و اساسی را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی به منظور کاهش بار ترافیکی در این جاده انجام دهیم.

عربیان تأکید کرد: در برخی از روزها شاهد بار ترافیکی بسیار سنگینی در این محدوده هستیم که مسئولان راهنمایی و رانندگی برای کنترل محور مذکور مجبور به یک‌طرفه کردن آن می‌شوند.

وی ادامه داد: هر چند که این یک‌طرفه شدن می‌تواند در کاهش بار ترافیکی این محور تأثیرگذار باشد اما برای اهالی منطقه و برخی از مسافران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بخش آسارای کرج دارای 54 روستا بوده که اهالی این منطقه با یک‌طرفه شدن جاده چالوس با مشکلات بسیار زیادی به منظور تردد مواجه می‌شوند لذا از وضع موجود گلایه‌مند هستند.

عربیان در بخشی دیگر از سخنان خود تعریض محور کرج ـ چالوس، اتمام عملیات تعریض گالری‌های بهمن‌گیر، ساماندهی رستوران‌ها و باغ‌های خانوادگی حاشیه جاده را از مهم‌ترین راهکارهایی عنوان کرد که می‌توان در بهبود وضعیت موجود اقدام کرد.

وی تأکید کرد: البته این اقدامات در کوتاه مدت جوابگو است لذا رفع مشکلات ترافیکی جاده چالوس نیازمند کار کارشناسی است.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول