اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 خرداد تا 28 شهریور ماه امسال صورت می‌گیرد

اسکان تابستانی مسافران در 250 مدرسه در اصفهان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از 25 خرداد تا 28 شهریور ماه امسال اسکان مسافران از سراسر کشور در 250 مدرسه در سطح استان اصفهان صورت می‌گیرد.

اسکان تابستانی مسافران در 250 مدرسه در اصفهان

عباسعلی سراجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پذیرش مسافران تابستانی در مدارس و اماکن آموزشی موجود در سطح استان آغاز شده است، اظهار کرد: از 25 خرداد ماه امسال پذیرش مسافران برای اسکان در ایام تابستان در تمام مدارس، مناطق و نواحی آموزشی موجود در سطح استان آغاز شده است.

وی به نحوه پذیرش مسافران در مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: در مدارس مسافران فرهنگی، کارمندان دولت اعم از لشکری و کشوری و افراد آزاد نیز برای اسکان در ایام تابستان پذیرش می‌شوند و اسکان تابستانی مسافران در مدارس به صورت اینترنتی نیست.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه پذیرش مسافران برای اسکان در مدارس و نواحی آموزشی در فصل تابستان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تصریح کرد: از 25 خرداد تا 28 شهریور ماه امسال اسکان مسافران از سراسر کشور در 250 مدرسه در سطح استان اصفهان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ستاد مرکزی اسکان مسافران در شهر اصفهان در خیابان کاوه قرار دارد، اضافه کرد: در 35 منطقه آموزشی نیز ستاد‌های اسکان مسافران تابستانی نیز راه‌اندازی شده است.

سراجی با اشاره به مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران تابستانی در سطح استان تاکید کرد: از 25 خرداد تا 28 شهریور ماه امسال اسکان مسافران از سراسر کشور در 250 مدرسه در قالب 2 هزار و 140 کلاس درس در سطح استان اصفهان صورت می‌گیرد.

وی به تعداد مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران تابستانی در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: در شهر اصفهان نیز 120 مدرسه در قالب یک‌هزار و 89 کلاس درس برای اسکان مسافران در ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همچنین پنج خانه معلم در شهر اصفهان و خانه‌های معلم نیر در شهرستان‌های شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، شهرضا، زرین‌شهر و نجف‌آباد برای پذیرش مسافران در ایام تابستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول